  • 1. Data: 2022-02-08 23:34:59
    Temat: Tauron Ciepło - czy 10.000 zl za ogrzewanie kamienicy za grudzień to dużo ?
    Od: a a <m...@g...com>

    4 piętra 8 mieszkań

    Po mojemu to sakramencka kwota

    Ile Tauron Ciepło liczy za ogrzewanie latem, gdy niczego nie ogrzewa (wody ciepłej
    nie dostarcza), ile za gotowośc, za transfer, dodatki, podatki, vaty i inne śmoje nie
    boje

    Płacąc ciepłem, Tauron Ciepło może wykupić kamienicę za 10 lat

    Ile placicie Tauronowi Ciepło i za jaka powierzchnię i ile wynosi opłata przesyłowa i
    czy gdy kamienica przy elektrowni, to oplata mniejsza ?

  • 2. Data: 2022-02-09 21:58:31
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 08.02.2022 o 23:34, a a pisze:
    > 4 piętra 8 mieszkań
    >
    > Po mojemu to sakramencka kwota

    Tanio jak barszcz.

    > Ile Tauron Ciepło liczy za ogrzewanie latem, gdy niczego nie ogrzewa (wody ciepłej
    nie dostarcza), ile za gotowośc, za transfer, dodatki, podatki, vaty i inne śmoje nie
    boje

    Tyle, ile trzeba.

    > Płacąc ciepłem, Tauron Ciepło może wykupić kamienicę za 10 lat

    Uuuu.... to jakieś nowe prawo? Ciekawe.

    > Ile placicie Tauronowi Ciepło i za jaka powierzchnię i ile wynosi opłata przesyłowa
    i czy gdy kamienica przy elektrowni, to oplata mniejsza ?

    Ponad 30 tys. miesięcznie za 2 piętra i 4 mieszkania. Im bliżej, tym drożej.