  • Data: 2018-09-29 21:07:01
    Temat: PC i cykle pracy, spostrzeżenie
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam i użytkuje toteż zwróciłem na coś uwagę. Dzisiaj wiem że i tak nie
    ma to większego znaczenia, ale przed zakupem czytając dużo w sieci oraz
    *tutaj*, padały sformułowania że w zimie "cykle CO i CWU się zazębiają",
    "CWU wpada w cykl CO".

    Stwierdzam że nie ma czegoś takiego! Mam PW, znajomi mają PW (gdy na to
    zwróciłem uwagę u siebie, to zacząłem szukać u innych), ostatnio
    dopytałem też serwisanta, który potwierdził że:

    *Każde przełączenie zaworu trójdrożnego (przełączenie między grzaniem
    CO/CWU), musi być poprzedzone zatrzymaniem sprężarki*. Czyli nie ma że
    sprężarka chodzi n Hz i zawór się przełącza, bo stwarzałoby to ryzyko
    braku kontroli nad temperaturami w skraplaczu.

    Chyba że ktoś tutaj, miał na myśli analogię do odpalania na ciepłym silniku.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz