  • Data: 2016-04-27 17:18:59
    Temat: Palenie liści i trawy
    Od: Miś polarny z Budnik <r...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

    Właśnie się dowiedziałem, że nie mogę palić na swojej działce liści,
    trawy, gałęzi itp. ponieważ gmina zapewnia odbiór tego typu odpadów. Dla
    mnie liście i trawa nie stanowi odpadu tylko nawóz. Mogę ewentualnie
    sobie zacząć kompostować ale to nie załatwia problemu nasion chwastów
    oraz szkodników. Dotychczas wystarczyło wszystko spalić a popiół rozsypać.

    A teraz co, mam kompost polewać randapem i środkami owado- i
    grzybobójczymi? Albo własne liście wywozić a kompost kupować w sklepie
    żeby rodzima przedsiębiorczość się lepiej rozwijała?

    Dodam, że smród palonych liści/trawy dwa razy w roku to nie jest
    najgorsze co tu można powąchać bo sąsiedzi palą na ogół wysoce
    rakotwórczym flotem i mułem węglowym przez całe 6 zimnych miesięcy i to
    codziennie. Z dodatkiem opon i starych butów oczywiście.

    --
    Kocham USA, Niemcy, Izrael i Rosję.