  • Data: 2013-09-15 13:27:27
    Temat: Palnik/zestaw gazowy do lutowania
    Od: "endju" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Szykuje mi się w domu trochę prac instalacyjnych więc prosze o radę co do
    wyboru zestawu do lutowania rur miedzianych gazem z butli.

    W większości to instalacja wodna (więc lut miękki) ale chciałbym również
    mieć w zestawie palnik do lutowania twardego, rury maksymalnie do 1 cala.
    Co z własnego doświadczenia jesteście w stanie polecić?

    Poprzednio przy remoncie pożyczałem palnik GLT-3 firmy TERMET - z lutem
    miekkim nie było problemu ale z twardym sobie nie poradził (zdaje się że
    miałem średnią nasadkę/dyszę więc pewnie dlatego).
    Teraz widzę, że można kupić ten zestaw z 3 dyszami. Znajomy polecał mi
    natomiast zestaw firmy ROTHENBERGER.

    Z góry dziękuję za pomoc i rady w tym zakresie.

    pozdrawiam
    andrzej