  • Data: 2019-09-07 17:56:09
    Temat: Piecyk gazowy Ferroli, czy to coś warte jest?
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć.

    Padł piec przepływowy gazowy. Coś się rozszczelniło i niestety chyba to
    jest nagrzewnica. Ogólnie firma źle widziana przez monterów, tani był.
    Pal sześć.

    Po zwiedzeniu OBI, Castorami i Leroy widzę że wszyscy mają "Ferroli".
    Koszt 600zł. Montaż pewnie ze 100zł.

    Jestem skłonny wydać te pieniądze jeśli wytrzyma 3 lata. Poprzedni tyle
    wytrzymał i tyle kosztował.

    Ma ktoś wiedzę na temat tego co to za firma i na ile ich piecyki mają
    sens? jak mówie mam do wybory dwie opcje: często zmieniać tanie piece
    albo zainwestować dużo w markowy. Obie mają i wady i zalety, z róznych
    przyczyn opcja tanich piecyków ma u mnie uzasadnienie, tylko obawiam się
    czy nie wdepnę cos o trwałości miesięcznej.