  • 21. Data: 2009-12-07 12:46:32
    Temat: Re: Pistolet do piany - warto?
    Od: "tynkiozdobne.pl " <t...@W...gazeta.pl>

    Soudal ma pakiety pian, chyba 12 szt. plus czyścik z pistoletem w systemie
    Click. Koszt to chyba 215 zł. Piany są nowej generacji. Jest jej po prostu
    więcej(podobno 60%) i jak dla mnie plus - jest bardziej sztywna i lepiej się
    klei. W Obi stoją te piany na półce, ale trzeba nieźle kombinować, aby je
    założyć do starego typu guna. Sprzedawcy nic nie kumają, nie mają pojęcia o
    co chodzi. Dopiero prywatne śledztwo wykazało odmienny system mocowania :).

  • 22. Data: 2009-12-09 05:50:53
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    > Wystarczy wtedy założyć czyścik z acetonem i przeczyścić pistolet. Bywa
    > czasami też tak, że czyścik nie chce wejść do pistoletu. Winę za to ponosi
    > zablokowany zaschniętą pianką zaworek kulkowy. To tylko z tego powodu nie
    > da się przeczyścić pistoletu. Wystarczy tylko delikatnie popchnąć i
    > rozruszać kulkę tego zaworka. Ja zazwyczaj używam do tego celu zwykłego
    > wkrętaka typu "torks".

    No - i lektura grupy naprawiła trzy pistolety piankowe - jeden moj a dwa co
    zostawily ekipy "bo zajechane" ;) Rzeczywiscie czyscik nie wpadal do srodka
    bo ten zawór byl zblokowany resztkami pianki (mimo uzycia czyscika PO
    PRACY - przynajmniejw wypadku mojego pistoleta). Rozruszanie zaworka i
    sukces- pistolety sprawne.

    Dzieki ;)

    Pozdrawiam

    Kane