  • 1. Data: 2009-12-28 10:18:00
    Temat: Podłączenie syfonu do odpływu kanalizacji
    Od: "Sławek" <s...@p...onet.pl>

    Witam!

    Mam pytanie. Końcówka syfonu zlewozmywaka to rurka o średnicy 50mm. Z
    odpływu kanalizacji także wystaje rurka o tej samej średnicy 50mm. Jak to
    połączyć razem ???

    Pozdrawiam
    Sławek

  • 2. Data: 2009-12-28 10:32:42
    Temat: Re: Podłączenie syfonu do odpływu kanalizacji
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Sławek" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Mam pytanie. Końcówka syfonu zlewozmywaka to rurka o średnicy 50mm. Z
    > odpływu kanalizacji także wystaje rurka o tej samej średnicy 50mm. Jak to

    Pewnie ma kielich? Kupić brakujący kawałek rurki, jeżeli kąty są inne, to
    karbowaną (jak do odkurzacza) - wygnie się i dopasuje - groszowe wydatki w
    sklepie z armaturą i hydrauliką. Nie zapomnij o O-ringach.

  • 3. Data: 2009-12-28 10:38:30
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>

    Użytkownik "Sławek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Mam pytanie. Końcówka syfonu zlewozmywaka to rurka o średnicy 50mm. Z
    > odpływu kanalizacji także wystaje rurka o tej samej średnicy 50mm. Jak to
    > połączyć razem ???

    mufą lub wyciągając tą uciętą rurkę ze ściany i wstawiając normalną
    zakończoną kielichem