  • Date: Sun, 15 Nov 2009 19:52:04 +0100
    From: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Podłoga na strychu

    Witam kolegów...

    Zakończyłem ocieplanie poddasza i zanim wezmę się za przykręcanie płyt
    chcę zrobić podłogę na strychu.
    Dlatego taka kolejność, bo myśle, że lepiej przed płytowaniem i
    szpachlowniem dociążyć konstrukcje dachu.
    Podłoga będzie z desek heblowanych 30mm.
    Deski już mi przyjechały. Niestety drzewo jest świeże - mokre :/
    Zamalowałem to drewnochronem bezbarwnym.

    Deski śliczne bielutkie i obawiam się, że szybko stracą swój wygląd bo
    drewnochron powierzchniowo tego drzewa wogóle nie zabezpieczył.

    Zastanawiam się czym by tu je pomalować aby było trwałe. Jakiego lakieru
    użyć?
    Czy jest sens malować lakierem na to mokre drzewo? Chyba nie bardzo.
    Może lepiej będzie wbić dechy zostawić przez rok żeby sobie w idealnych
    warunkach wyschły i dopiero wtedy pomalować?

    Co Wy na to? jakieś propozycje?

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...