    From: "Piotrek" <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Podłogówka na zaworze termostatycznym
    Date: Mon, 11 Jan 2010 14:45:36 +0100

    Witam.
    Mam sobie podłogówkę w łazience (ok 8mkw) oraz grzejnik - drabinkę.
    Sterowanie temperaturą podłogówki jest dla mnie ostatnio tematem nie do
    opanowania. To jest zwykły zawór termostatyczny (mierzy temp. wody)
    zamontowany na powrocie z podłogówki. Podłogówka to jakby obwód rozgałęziony
    od obwodu grzejnika drabinkowego.
    Objaw jest taki że albo grzeje za mocno albo wcale. Czy jest jakiś błąd w
    sztuce? Ew. co zrobić żeby było dobrze.
    Zakres regulacji na zaworze od zera do 45 st.
    Podejrzerwam że obwód grzejnika drabinkowego może fałszować działanie
    zaworu.

    Piotr.