  • Data: 2010-01-12 12:45:18
    Temat: Re: Podłogówka na zaworze termostatycznym
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Do obiegu podłogówki wpływa zbyt ciepła woda. Gdy podłoga ją odbierze RTL
    > zamyka obwód. Bezwładność jest duża więc jest długo zamknięty, na tyle
    > długo aż podłoga się wychłodzi. Potem od nowa.

    Raczej już potem nie wraca i cały czas jest zamknięty ten zawór. Temp.
    cieczy przy zaworze jest wtedy duża bo obok przepływa woda wracająca z
    drabinki i chcąc nie chcąc ogrzewa też wodę przy zamkniętym zaworze RTL -
    tak mi się chyba wydaje (ma ona ok 40-50 st) i wtedy kręcenie temperaturą na
    zaworze nic nie daje chyba że otworzę go na maxa i wtedy się otwiera i daje
    zimne z podłogówki i wtedy ustawiam go np na 25 st. Ale z regulacją jest
    ciężko.