  • 1. Data: 2017-04-03 08:44:47
    Temat: Pompa od myjki
    Od: Kris <k...@g...com>

    Kilka lat temu kupiłem myjke Lavor
    Do tej p[ory działała ok wczoraj odpala, silnik pracuje ale woda nie leci
    Pewnie pompa.
    http://allegro.pl/zestaw-alu-pompa-silnik-do-myjki-l
    avor-stm-160-i6613984821.html
    Tak wygląd pompa z silnikiem tu niby sama pompa
    http://allegro.pl/uniwersalna-pompa-do-myjek-lavor-p
    rime-iclean-i6613781084.html
    Zanim ew kupie nowa pompę może ktoś wie czy to trzeba cała pompę wymienić czy może
    warto to rozbebeszyć i jakieś elementy w srodku są wymienne.
    Grzebał ktoś w czymś takim?
    Z tego co wczoraj podejrzałem wygląda mi ze pompa jest rozbieralna ale jeszcze nie
    rozkręcałem jej.

  • 2. Data: 2017-04-03 09:21:43
    Temat: Re: Pompa od myjki
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 3 kwietnia 2017 08:44:49 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Z tego co wczoraj podejrzałem wygląda mi ze pompa jest rozbieralna ale jeszcze nie
    rozkręcałem jej.

    http://lavor.pro-sales.pl/18-czesci-zamienne?id_cate
    gory=18&n=18
    Jakieś częśći zapasowe oprócz kompletnych pomp też są
    Pewnie trzeba będzie rozebrać tą moją pompe i przyjrzeć się jej.
    Rozbebeszał ktos takie cudo?

  • 3. Data: 2017-04-03 12:19:43
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 03.04.2017 09:21, Kris wrote:

> [...]
    > Jakieś częśći zapasowe oprócz kompletnych pomp też są
    > Pewnie trzeba będzie rozebrać tą moją pompe i przyjrzeć się jej.

    Ja mam Karchera jakiegoś najtańszego. Rok temu działała jeszcze :-)
    Ale chcętnie się dowiem co się w tym psuje :-)

  • 4. Data: 2017-04-03 18:15:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 3 kwietnia 2017 17:15:35 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

    > Najczęściej padają zaworki. Koszt wymiany w serwisie bywa porównywalny z
    > nową tanią myjką, ale jak ktoś ma droższy model, to warto naprawiać.
    > Sam nie grzebałem, ale tutaj jest filmik:
    > https://www.youtube.com/watch?v=q1dIcV2mOyk

    Dzięki
    Jeśli to zaworki to tragedii cenowej by nie było
    http://lavor.pro-sales.pl/czesci-zamienne/77-komplet
    -zaworow-glowicy.html
    50zł
    Głowica z zaworkami 100z a cała pompa poniżej 200zł

  • 5. Data: 2017-04-03 18:15:33
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 03.04.2017 o 08:44, Kris pisze:
> [...]
    nową tanią myjką, ale jak ktoś ma droższy model, to warto naprawiać.
    Sam nie grzebałem, ale tutaj jest filmik:
    Jacek

  • 6. Data: 2017-04-03 22:06:47
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 3 kwietnia 2017 12:19:46 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:

    > Ja mam Karchera jakiegoś najtańszego. Rok temu działała jeszcze :-)

    Tanie mieso psy jedza, tanio kupujesz - drogo kupujesz i tak dalej :)
    Ja mam K7.91 z mosiezna pompa, uzywam do wszystkiego od 8 lat i smiga
    bezawaryjnie.

    Kris - jak jest rozbieralna to bym rozebral, bedziesz widzial na czym
    stoisz ;)

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2017-04-04 07:21:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 3 kwietnia 2017 22:06:48 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Tanie mieso psy jedza, tanio kupujesz - drogo kupujesz i tak dalej :)
    > Ja mam K7.91 z mosiezna pompa, uzywam do wszystkiego od 8 lat i smiga
    > bezawaryjnie.
    Kaercher o porównywalnych parametrach i akcesoriach jak mój Lavor kosztował wówczas
    ok 1000zł więcej. K7,91 na dzisiaj kosztuje ok 2tys jak widzę
    Lavora o porównywalnych parametrach
    http://myjki-lavor.pl/index.php?p186,lavor-myjka-cis
    nieniowa-stm-160-oem-160bar-510l-h-2500w
    kupiłem wtedy za bodajże 700zł. Był wówczas wątek o myjkach tu

    Lavora katowałem przez kilka lat dość intensywnie, dopiero teraz odmówił współpracy

    > Kris - jak jest rozbieralna to bym rozebral, bedziesz widzial na czym
    > stoisz ;)
    To bez dwóch zdań w sobote rozbieram.
    Zastanawiam się jednak czy warto rozbierać pompę i bawić się w wymianę zaworków,
    uszczelnień itp skoro nowa pompa poniżej 200zł kosztuje.
    Ale a ramach nauki rozkręcę i dam znać co i jak

  • 8. Data: 2017-04-04 09:52:35
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 kwietnia 2017 07:21:30 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Kaercher o porównywalnych parametrach i akcesoriach jak mój Lavor kosztował wówczas
    ok 1000zł więcej. K7,91 na dzisiaj kosztuje ok 2tys jak widzę

    k 7.91 juz nie produkuja wiec ceny sa archiwalne. Ja swojego z t-racerem
    (ktory chyba sam kosztuje ze dwie albo trzy stowy) kupilem w 2009 za
    1600 pln :) Przy czym wybralem go przede wszystkim ze wzgledu na mosiezna
    pompe. Alu czytalem, ze lubia po prostu pekac (jak to alu) i szybciej
    sie niszcza. Czas pokaze :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2017-04-04 16:53:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 kwietnia 2017 09:52:37 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    >
    > k 7.91 juz nie produkuja wiec ceny sa archiwalne. Ja swojego z t-racerem
    > (ktory chyba sam kosztuje ze dwie albo trzy stowy) kupilem w 2009 za
    Ja za swojego lavora dałem ok700zł. Też z t-racerem. Ze dwa razy tego racera użyłem
    bo wg mnie nie zdaje to egzaminu
    >Przy czym wybralem go przede wszystkim ze wzgledu na mosiezna
    > pompe. Alu czytalem, ze lubia po prostu pekac (jak to alu) i szybciej
    > sie niszcza. Czas pokaze :-)

    Z rok temu sprzedałem za tysiak karchera hds760-pompa działała zakamieniona i
    pęknięta była nagrzewnica. Duży klamot był,z mosiężną pompą właśnie. Mogłem w sumie
    go zostawić nagrzewnice wywalić tylko pompę przełożyć w jakąś mniejszą obudowę.
    Ale ze dobry człowiek tysiaka za starego klamota oferował to i sprzedałem

  • 10. Data: 2017-04-04 20:19:57
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 kwietnia 2017 16:53:59 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Ja za swojego lavora dałem ok700zł. Też z t-racerem. Ze dwa razy tego racera użyłem
    bo wg mnie nie zdaje to egzaminu

    Ja uzywam go do mycia tarasu drewnianego - jest idealny bo obejmuje akurat
    dwie deski - caly brud splywa sobie pomiedzy dechy. I jeszcze do mycia
    bram garazowych (segmentowych) - syf nie chlapie na boki :) Teraz mam
    plac wybrukowany wiec pewnie raz na jakis czas tez go przelece tracerem.

    [...]
    > Ale ze dobry człowiek tysiaka za starego klamota oferował to i sprzedałem

    To tylko swiadczy, ze to byl dobry sprzet i jeszcze pewnie dlugie lata
    posluzy :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.