  • 1. Data: 2017-04-01 08:52:27
    Temat: No i po tanim grzaniu
    Od: Kris <k...@g...com>

    Rząd, a konkretnie resort środowiska pracuje nad nowym podatkiem
    Posiadacze pomp ciepła maja płacić opłatę środowiskową= co prawda niewiele bo ok 500
    zł rocznie ale kto wie jak to w kolejnych latach wyliczą
    Chodzi o to że z badań im wyszło że te kilometry rur zakopywanych w ziemi mają
    negatywny wpływ na środowisko

  • 2. Data: 2017-04-01 09:13:15
    Temat: Re: No i po tanim grzaniu
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 1 kwietnia 2017 08:52:29 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    500 zł rocznie ale kto wie jak to w kolejnych latach wyliczą
    > Chodzi o to że z badań im wyszło że te kilometry rur zakopywanych w ziemi mają

    straszyc to my, ale nie nas. Jakis fake-news rodem pewnie z newsweeka by pokazac jak
    straszny jest piiiiissss

    b.

  • 3. Data: 2017-04-01 09:14:25
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    a...@g...com
    *Kris* napisał(-a):

> [...]
    > Posiadacze pomp ciepła maja płacić opłatę środowiskową= co prawda
    > niewiele bo ok 500 zł rocznie ale kto wie jak to w kolejnych latach

    A wszystko po to żeby nakręcić popyt na węgiel. Nasz, polski. Po to też
    wydumano minimialną odległość w jakiej można stawiać turbiny wiatrowe od
    zabudowań.

    > Chodzi o to że z badań im wyszło że te kilometry rur zakopywanych w
    > ziemi mają negatywny wpływ na środowisko

    Taaa, badania. Ich należało by przebadać. A Szyszke to już obowiązkowo

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2017-04-01 09:15:18
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    a...@g...com
    *Kris* napisał(-a):

    [cut]

    ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2017-04-01 09:57:35
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-04-01 o 08:52, Kris pisze:
> [...]
    500 zł rocznie ale kto wie jak to w kolejnych latach wyliczą
    > Chodzi o to że z badań im wyszło że te kilometry rur zakopywanych w ziemi mają

    Marne prowo ;)

    --
    Pete

  • 6. Data: 2017-04-01 11:07:31
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

> [...]
    500 zł rocznie ale kto wie jak to w kolejnych latach wyliczą
    > Chodzi o to że z badań im wyszło że te kilometry rur zakopywanych w ziemi mają

    Pozdrowienia pierwszego kwietnia. :-)

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2017-04-01 11:17:28
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 01.04.2017 08:52, Kris wrote:
> [...]
    500 zł rocznie ale kto wie jak to w kolejnych latach wyliczą
    > Chodzi o to że z badań im wyszło że te kilometry rur zakopywanych w ziemi mają

    Dzisiaj mamy prima aprilis :-)

  • 8. Data: 2017-04-01 21:50:19
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

> [...]
    500 zł rocznie ale kto wie jak to w kolejnych latach wyliczą
    > Chodzi o to że z badań im wyszło że te kilometry rur zakopywanych w ziemi mają

    Nice try ;-)
    Ale gdyby to sie okazalo prawda to ja oficjalnie grzeje pradem.
    A jak na prad naloza podatek to grzeje kominkiem ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2017-04-01 22:18:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 1 kwietnia 2017 21:50:20 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    negatywny wpływ na środowisko

    > Nice try ;-)
    > Ale gdyby to sie okazalo prawda to ja oficjalnie grzeje pradem.
    > A jak na prad naloza podatek to grzeje kominkiem ;)

    Rocznie ok 1zł za metr zakopanej rury tego podatku miało być. To że masz kominek nic
    nie zmienia.

  • 10. Data: 2017-04-01 22:27:54
    Od: Kris <k...@g...com>