  • 1. Data: 2009-11-12 11:05:46
    Temat: Popadało...
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    Będą Wam dobrze kwiatki rosły :-)

  • 2. Data: 2009-11-12 17:34:29
    Temat: Re: Popadało...
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 12 Nov 2009 12:05:46 +0100, Agent 0700 napisał(a):

    > Będą Wam dobrze kwiatki rosły :-)

    Uhmmm, moje aż się rwą...
    :-/
    --

    Ikselka.

  • 3. Data: 2009-11-12 17:38:47
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Uhmmm, moje aż się rwą...

    Tak,u mnie biały ciemiernik zakwitł.
    mirzan

  • 4. Data: 2009-11-12 19:29:59
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 12 Nov 2009 18:38:47 +0100, mirzan napisał(a):

    > Tak,u mnie biały ciemiernik zakwitł.
    > mirzan

    Moje się rwą w piwnicy - oleandry i inne tarasowe w donicach...
    --

    Ikselka.

  • 5. Data: 2009-11-12 20:33:57
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    > Moje się rwą w piwnicy - oleandry i inne tarasowe w donicach...

    Mój oleander zwariował, kwitnie jak oszalały. Nie ma pędu, który nie miałby
    kwiatostanu. Fenologiczne pory roku ma w nosie. Jutro wyląduje w jasnym holu
    budynku użytecznosci publicznej bo wygląda na to, że kwitł będzie co
    najmniej do lutego. Kwitnienie w chłodnej piwnicy to żadna atrakcja dla
    niego. Niech swoimi kwiatami cieszy ludzkie oczy zimą.
    :-)
    Pozdrawiam kwitnąco
    skryba

  • 6. Data: 2009-11-12 21:32:11
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 12 Nov 2009 21:33:57 +0100, skryba ogorodowy napisał(a):

> [...]
    > najmniej do lutego. Kwitnienie w chłodnej piwnicy to żadna atrakcja dla
    > niego. Niech swoimi kwiatami cieszy ludzkie oczy zimą.

    Jaki masz oleander? - ja mam białe pełne, ciemnoróżowe pełne, jasnoróżowe
    pełne, różowopomarańczowe pełne, o pojedynczych kwiatach już nie
    wspominając nawet.
    --

    Ikselka.

  • 7. Data: 2009-11-13 09:55:37
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    > Jaki masz oleander? - ja mam białe pełne, ciemnoróżowe pełne, jasnoróżowe
    > pełne, różowopomarańczowe pełne, o pojedynczych kwiatach już nie
    > wspominając nawet.

    Jasnoróżowy pełny

    Pozdrawiam pogodnie
    skryba