  • 1. Data: 2009-11-10 14:12:34
    Temat: Przesadzenie róży
    Od: "NEWS" <e...@o...pl>

    Witam proszę o radę czy przesadzenie kwiatu róży teraz czy na wiosnę?

  • 2. Data: 2009-11-10 14:29:02
    Temat: Re: Przesadzenie róży
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:hdbslt$lfr$1@nemesis.news.neostrada.pl NEWS
    <e...@o...pl> napisał(a):

    > Witam proszę o radę czy przesadzenie kwiatu róży teraz czy na wiosnę?

    Hejka. Chyba krzewu róży?
    Pozdrawiam prostująco Ja...cki

  • 3. Data: 2009-11-10 14:37:06
    Od: "NEWS" <e...@o...pl>

    Użytkownik "Dirko" <i...@g...com> napisał w wiadomości
    >W wiadomości news:hdbslt$lfr$1@nemesis.news.neostrada.pl NEWS

    > Hejka. Chyba krzewu róży?
    > Pozdrawiam prostująco Ja...cki

    Napewno tak ale o nie taką odpowiedź w tym zapytaniu chodziło sory.

  • 4. Data: 2009-11-10 16:08:15
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:hdbu3r$mch$1@nemesis.news.neostrada.pl NEWS
    <e...@o...pl> napisał(a):

    > Napewno tak ale o nie taką odpowiedź w tym zapytaniu chodziło sory.

    Hejka. Na pewno sory?
    Pozdrawiam drocząco Ja...cki
    PS Przez ten czas zanalazłbyś odpowiedź w wyszukiwarce. Na pewno. :-)

  • 5. Data: 2009-11-11 18:03:54
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 10 Nov 2009 15:12:34 +0100, NEWS napisał(a):

    > Witam proszę o radę czy przesadzenie kwiatu róży teraz czy na wiosnę?

    Teraz.

    PS. Podziwiam spolegliwe poświęcenie tych, którym się chciało pouczać
    bezproduktywnie i wielosłownie, zamiast napisać to jedno słowo "teraz".
    --

    Ikselka.

  • 6. Data: 2009-11-11 19:06:58
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > PS. Podziwiam spolegliwe poświęcenie tych, którym się chciało pouczać
    > bezproduktywnie i wielosłownie, zamiast napisać to jedno słowo "teraz".

    Chłop spytany,skąd wie,czy wszystkie krowy wróciły z pastwiska do
    obory,odpowiedział: Liczę wszystkie nogi i wszystkie rogi i dzielę przez
    sześć...
    Pozdrawiam.mirzan

  • 7. Data: 2009-11-11 19:26:20
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    > Teraz.
    >
    > PS. Podziwiam spolegliwe poświęcenie tych, którym się chciało pouczać
    > bezproduktywnie i wielosłownie, zamiast napisać to jedno słowo "teraz".

    Ale przecież prawdą jest, że ani teraz, ani nigdy nie przesadza się kwiatu
    róży tylko krzew róży. Co złego widzisz w stosowaniu poprawności
    nazewniczej.
    Wiesz przecież, że:

    Mądrego poznać po tym,
    Iż na tym poprzestanie,
    Gdy czasem inteligentne sformułuje pytanie.
    A głupca po tym w tłumie,
    Od razu się wyśledzi,
    Że na każde pytanie,
    Zna wszystkie odpowiedzi

    Właśnie o mądrze zadawane pytania chodzi.
    Nie było problemem wielkim przed zadaniem pytania kliknąć w google słowo
    róża i dowiedzieć się, że to nie kwiat lecz krzew. A skoro się tego uczynić
    nie chciało to należało się liczyć z tym, że zostanie się sprostowanym.
    Tak to już jest, nawet w wojsku:
    "Jaka komenda, takie wykonanie".
    Niechlujne, niestaranne, niedbałe pytanie nie musi spotkać się z wielce
    kurtuazyjną odpowiedzią.
    Przed skorzystaniem z toalety warto zaopatrzyć się w papier toaletowy.
    Przed zadaniem pytania warto je przemyśleć i troszkę się zastanowić jak je
    zadać.
    Gdyby ten podstawowy wysiłek został uczyniony, to nawet tego pytania by nie
    zadano jako, że po wklepaniu "róże przesadzanie" otrzymuje się z google tyle
    odpowiedzi, że do świąt byłoby co czytać.
    Ale skoro czytanie boli lub jest zbyt trudne to bywają leniwe "pijawki
    intelektualne", które są przekonane, że skoro Ty lub On wie, to w
    przekonaniu owych "pijawek" macie zasrany obowiązek im odpowiadać bo Wy
    wiecie a on/ona chce wiedzieć już, teraz, natychmiast.

    Pozdrawiam spokojnie
    skryba

  • 8. Data: 2009-11-11 19:41:24
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 11 Nov 2009 20:26:20 +0100, skryba ogorodowy napisał(a):

> [...]
    > przekonaniu owych "pijawek" macie zasrany obowiązek im odpowiadać bo Wy
    > wiecie a on/ona chce wiedzieć już, teraz, natychmiast.

    Masz rację w całej ogólności, ale w szczegółowych przypadkach bywa różnie -
    np. w pl.rec.kuchnia pojawiają się czasem pytania typu "Co dziś na obiad?",
    no i co, odsyłać do wujka gugla? A poza tym wg mnie niczego złego nie ma w
    tym, że ktoś chciał uniknąć całego netowego ambarasu informacyjnego i po
    info wolał udać się do praktyków :-)

    --

    Ikselka.

  • 9. Data: 2009-11-11 20:06:26
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

> [...]
    > różnie -
    > np. w pl.rec.kuchnia pojawiają się czasem pytania typu "Co dziś na

    Zapytałbym: U kogo? Bo u mnie, to samo co wczoraj.
    :-))

    A poza tym wg mnie niczego złego nie ma w
    > tym, że ktoś chciał uniknąć całego netowego ambarasu informacyjnego i po
    > info wolał udać się do praktyków :-)

    Pewnie, że tak można ale z odrobinką staranności.
    Za sprostowanie wystarczyło podziękować bo wiedzę się za darmo dostało
    a nie buldoczyć się następnym postem z dwoma kolejnymi niechlujnymi "bykami"
    w jednym krótkim zdaniu.
    Sam, jak wielu popełniam błędy i wiem, że to przecież ludzkie ale nie
    obrażam się za poprawianie takowych.

    Pozdrawiam starannie
    skryba

  • 10. Data: 2009-11-11 20:40:46
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

> [...]
    > przekonaniu owych "pijawek" macie zasrany obowiązek im odpowiadać bo Wy
    > wiecie a on/ona chce wiedzieć już, teraz, natychmiast.

    Może jeszcze zaproponujesz czytania książki o różach?!Teraz młodzież jest
    zdolna,wystarczy słowo,a stary musiał się uczyć całe życie.
    Pozdrawiam.Mirzan