  • 1. Data: 2014-07-02 11:18:41
    Temat: Program do projektowania domu
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    Witam
    Czy ktoś z Was zna jakiś prosty i darmowy program do projektowania
    domów/mieszkań? Jakiś taki uproszczony Autocad, który pozwoli w łatwy
    sposób (bez studiowania grubych książek) narysować plan domu i
    poprzesuwać w nim trochę mebli i ścian, żeby to zwizualizować na ekranie.
    Płatnych nie brakuje, ale nie będę dawał $1000 za jednorazowe użycie na
    potrzeby własnego, małego mieszkania.
    Może ktoś kojarzy?

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 2. Data: 2014-07-02 12:30:37
    Temat: Re: Program do projektowania domu
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-07-02 11:18, GAD Zombie pisze:
> [...]
    > poprzesuwać w nim trochę mebli i ścian, żeby to zwizualizować na ekranie.
    > Płatnych nie brakuje, ale nie będę dawał $1000 za jednorazowe użycie na

    Google sketchup? Do zastosowań domowych darmowy.

  • 3. Data: 2014-07-02 13:41:31
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

    On 02.07.2014 11:18, GAD Zombie wrote:
> [...]
    > poprzesuwać w nim trochę mebli i ścian, żeby to zwizualizować na ekranie.
    > Płatnych nie brakuje, ale nie będę dawał $1000 za jednorazowe użycie na

    SweetHome3D

  • 4. Data: 2014-07-03 11:31:31
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-07-02 13:41, tomekp pisze:

    > SweetHome3D

    Dzięki Wam za obie odpowiedzi :)
    SweetHome3D na screenach prezentuje się idealnie, ale SketchUp też się
    przyda.

  • 5. Data: 2014-07-07 23:44:37
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

    Użytkownik "GAD Zombie" <g...@U...gad.USUN.art.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w nim trochę mebli i ścian, żeby to zwizualizować na ekranie.
    > Płatnych nie brakuje, ale nie będę dawał $1000 za jednorazowe użycie na

    to ja polece draftsight
    darmowy i zgodny w 100% z CAD

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 6. Data: 2014-07-08 11:18:23
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-07-07 23:44, HANA pisze:
    > Użytkownik "GAD Zombie" <g...@U...gad.USUN.art.pl> napisał w wiadomości
    >>
    > to ja polece draftsight
    > darmowy i zgodny w 100% z CAD

    Dzięki. Sprawdziłem go, ale w wersji darmowej działa tylko w dwóch
    wymiarach, co zupełnie mi się nie przyda w wizualizacji mieszkania, bo
    nie zobaczę nic poza rzutem z góry. Jednak nie ma nic lepszego, jak
    obejrzenie wyników na ekranie w trzech wymiarach, prawie jak na
    zdjęciu/filmie.
    SweetHome 3D sprawdził się w 100%. Ma kilka niedoskonałości, które mnie
    denerwują, ale jak się przyzwyczai, to jest genialny.