  • 1. Data: 2014-12-27 00:14:02
    Temat: Projekt schodów zintegrowanych ze ścianami w domu szkieletowym - mojego autorstwa
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Namęczyłem się więc pokażę:

    http://www.youtube.com/watch?v=1D9jr-982sE

    Tu film ze szczegółami konstrukcji:

    http://www.youtube.com/watch?v=w2Xrh8Kv87w

    Jak oceniacie?

    --
    MN

  • 2. Data: 2014-12-27 15:29:49
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:549debb4$0$16546$65785112@news.neostrada.pl...
    > Namęczyłem się więc pokażę:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=1D9jr-982sE
    >
    > Tu film ze szczegółami konstrukcji:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=w2Xrh8Kv87w
    >
    > Jak oceniacie?

    Fajne :-) Czym to robiłeś?

    b.

  • 3. Data: 2014-12-27 22:32:54
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-12-27 o 00:14, Marcin N pisze:
    > Namęczyłem się więc pokażę:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=1D9jr-982sE
    >
    > Tu film ze szczegółami konstrukcji:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=w2Xrh8Kv87w
    >
    > Jak oceniacie?
    animacja ok ale konstrukcja do d..y, skoro dajesz dwuteownik to
    po co dajesz słupy pod nim? słupy pod spocznikiem i górną częścią
    schodów tworzą ci dwie klitki, po co? wystarczy już jedna klitka pod
    dolnym biegiem schodów, spocznik bym oparł na słupach i połączył z
    częścią pod dolnym biegiem, a górny bieg zrobił samonośny i otworzył bym
    przestrzeń, tym bardziej że wygląda mi że te schody będą w salonie,
    zgadza sie?

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 4. Data: 2014-12-27 23:58:42
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-12-27 o 22:32, janusz_k pisze:

> [...]
    > częścią pod dolnym biegiem, a górny bieg zrobił samonośny i otworzył bym
    > przestrzeń, tym bardziej że wygląda mi że te schody będą w salonie,

    Konstrukcję dopasowałęm do projektu a nie projekt do konstrukcji. Dom
    mały to i pomieszczenia są małe.

    Pod dolnym biegiem schodów jest schowek, do którego wchodzi się z
    gabinetu. Ciągnie się pod połową spocznika.

    Pod drugą połową spocznika jest część kotłowni.

    Pod górnym biegiem schodów jest część toalety.

    Stalowy dwuteownik podtrzymuje jedynie belki stropowe. Jest raczej
    przeszkodą w całej tej konstrukcji.

    Chętnie udostępnię dodatkowe rysunki, które rozjaśnią szczegóły. Jutro.

    --
    MN

  • 5. Data: 2014-12-29 08:13:51
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Chętnie udostępnię dodatkowe rysunki, które rozjaśnią szczegóły. Jutro.

    Obiecane dalsze szczegóły:

    https://www.youtube.com/watch?v=fgodhcFGJEI

    Wirtualna konstrukcja prawie gotowa.

    Uwagi mile widziane.