  • 1. Data: 2014-12-26 19:30:03
    Temat: też NTG
    Od: "KS" <b...@b...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=dziVNjUUO9g
    https://www.youtube.com/watch?v=xr_SIMCzDNA
    https://www.youtube.com/watch?v=4Ze56HRItRo

    Gościu sporo enegii wkłada w to co robi, mała pomoc w rozreklamowaniu mu się
    nalezy.
    Polecam inne filmy tego autora.

    Pozdrawiam Budujących i nie tylko.

  • 2. Data: 2014-12-26 19:35:42
    Temat: Re: też NTG
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Użytkownik "KS" napisał w wiadomości grup

    >https://www.youtube.com/watch?v=dziVNjUUO9g
    >https://www.youtube.com/watch?v=xr_SIMCzDNA
    >https://www.youtube.com/watch?v=4Ze56HRItRo

    ale nendza, nie klikać

  • 3. Data: 2014-12-26 20:16:32
    Od: "KS" <b...@b...pl>

    > ale nendza, nie klikać

    Nędza jak cholera.
    Żeby było mniej NTG to powiedziałbym ze h.j d.pa i kamieni kupa.
    Nie chodzi o te konkretnie filmy tylko całość syfu pokazywanego przez
    gościa.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2014-12-26 23:18:30
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "KS" napisał w wiadomości grup

    >Nędza jak cholera.
    >Żeby było mniej NTG to powiedziałbym ze h.j d.pa i kamieni kupa.
    >Nie chodzi o te konkretnie filmy tylko całość syfu pokazywanego przez
    >gościa.

    Zgadza się całość wypocin gościa to straszny syf. Lem miał racje, Internet
    pokazuje ogrom debilizmu w narodzie.

  • 5. Data: 2014-12-27 01:53:17
    Od: "KS" <b...@b...pl>

    > Zgadza się całość wypocin gościa to straszny syf. Lem miał racje, Internet
    > pokazuje ogrom debilizmu w narodzie.

    Wiekszym syfem jest to co opisuje niż jego "wypociny", nawet jeśli nie
    wszystko jest prawdą
    A syf ten jest gorszy niż debilizm w narodzie.

  • 6. Data: 2014-12-27 02:13:31
    Temat: Re: teďż˝ NTG
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 27 grudnia 2014 01:53:20 UTC+1 użytkownik KS napisał:

    > Wiekszym syfem jest to co opisuje niż jego "wypociny", nawet jeśli nie
    > wszystko jest prawdą
    > A syf ten jest gorszy niż debilizm w narodzie.

    Wlasnie chodzi o to ze nie wiadomo jaka czesc tego, co opisuje jest
    prawda. Zobacz jego historie (ktora on sam opisywal) - przyjezdza jako
    zwykly szarak do w-wy i po kilkunastu miesiacach zna wiekszosc szych na
    lewicy i dostaje intratne kontrakty. Potem ta lewica chce go zniszczyc,
    przez pare lat ciaga go po sadach, zabija mu matke.. A on potem z
    innymi politykami lewicy protestuje za uwolnieniem z wiezienia nastepnego
    lewaka - Ikonowicza, no bez jaj :)

    Dla mnie to on jest doskonalym tworem "starego ukladu" zeby rozbic rosnaca
    w sile prawice (duzo kucow uwierzylo w jego historyjke, w chec walki z
    wladzami i obecnymi politykami i policja), a on teraz ja rozbija :) Zbyt
    pewny siebie jest, zbyt arogancki i nic mu sie nie dzieje hm... :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2014-12-27 09:26:10
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "KS" napisał w wiadomości grup

    >Wiekszym syfem jest to co opisuje niż jego "wypociny", nawet jeśli nie
    >wszystko jest prawdą
    >A syf ten jest gorszy niż debilizm w narodzie.

    Dość, możesz poświątecznie spierdalać.

  • 8. Data: 2014-12-27 11:40:55
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2014-12-27 o 09:26, Ghost pisze:

    > Użytkownik "KS" napisał w wiadomości grup

    > Dość, możesz poświątecznie spierdalać.

    Nie zaglądałem tu przez całe, tak zwane, święta, bo dużo jadłem i
    jeszcze więcej piłem, ale widzę, że duch w narodzie nie ginie :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 9. Data: 2014-12-30 11:19:26
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 26 grudnia 2014 19:30:05 UTC+1 użytkownik KS napisał:

    > Gościu sporo enegii wkłada w to co robi, mała pomoc w rozreklamowaniu mu się
    > nalezy.
    > Polecam inne filmy tego autora.

    http://pimpofthelife.pl/polityka/zbigniew-stonoga-ki
    m-jest-i-co-ma-na-celu.html