    From: egonost <x...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Przebarwienie lakieru-jak usunąć
    Date: Fri, 16 Mar 2012 19:21:11 +0100

    Witam

    Mam stół o kolorze wenge(bardzo ciemny brąz). Po przetarciu ręcznikiem
    papierowym i preparatem do ścierania kurzu, powstała na powierzchni
    stołu biała smuga. Stół jest lakierowany. Przebarwienie jest nie do
    usunięcia. Wcześniej powstało małe przebarwienie po jakimś napoju, który
    rozlał się. Proszę doradzić, co mam zrobić, żeby tą skazę zatuszować?
    Chciałbym sprzedać ten stół. Może wiecie, dlaczego tak się dzieje.
    Oczywiście wiele razy ścierałem kurze aerozolem do kurzu i nic się
    takiego nie wydarzyło. Dla mnie jest to zagadka.
    Z góry dziękuję za pomoc.