  • 1. Data: 2012-03-16 18:21:11
    Temat: Przebarwienie lakieru-jak usunąć
    Od: egonost <x...@g...pl>

    Witam

    Mam stół o kolorze wenge(bardzo ciemny brąz). Po przetarciu ręcznikiem
    papierowym i preparatem do ścierania kurzu, powstała na powierzchni
    stołu biała smuga. Stół jest lakierowany. Przebarwienie jest nie do
    usunięcia. Wcześniej powstało małe przebarwienie po jakimś napoju, który
    rozlał się. Proszę doradzić, co mam zrobić, żeby tą skazę zatuszować?
    Chciałbym sprzedać ten stół. Może wiecie, dlaczego tak się dzieje.
    Oczywiście wiele razy ścierałem kurze aerozolem do kurzu i nic się
    takiego nie wydarzyło. Dla mnie jest to zagadka.
    Z góry dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2012-03-19 08:26:44
    Temat: Re: Przebarwienie lakieru-jak usunąć
    Od: Ariusz <a...@g...pl>

    W dniu 2012-03-16 19:21, egonost pisze:
> [...]
    > Oczywiście wiele razy ścierałem kurze aerozolem do kurzu i nic się
    > takiego nie wydarzyło. Dla mnie jest to zagadka.

    Kiepski lakier / fornir - tani stół.
    Zrobiło się u mnie podobnie od alkoholu. Na razie mnie to nie razi, a za
    jakiś czas zawiozę do stolarza by mi położył nowy fornir, zabejcował i
    polakierował.

    Ariusz