  • 1. Data: 2012-03-16 14:57:03
    Temat: Szuflada z płynnym domykaniem
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Widziałem ostatnio w hotelu szuflady, które miały prowadnice działające
    w taki sposób, że po dosunięciu szuflady ok. 2 cm przed zamknięciem
    szuflada płynnie domykała się dalej sama. Nie dało się też taką szufladą
    trzasnąć. Przy silnym popchnięciu hamowała i dalej domykała się płynnie.
    Czy ktoś wie, jak się to cudo nazywa i gdzie kupić (najlepiej wysyłkowo)?
    Jacek

  • 2. Data: 2012-03-16 15:01:52
    Temat: Re: Szuflada z płynnym domykaniem
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Przy silnym popchnięciu hamowała i dalej domykała się płynnie.
    > Czy ktoś wie, jak się to cudo nazywa i gdzie kupić (najlepiej wysyłkowo)?

    Prowadnice BLUM np.

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2012-03-16 15:28:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 16 Mar 2012 15:57:03 +0100 osobnik zwany Jacek
    wystukał:

    w IKEowskich szufladach jest taka opcja

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2012-03-16 16:11:06
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-03-16 16:28, masti pisze:

    > w IKEowskich szufladach jest taka opcja
    Mam prowadnice z Ikei i mają tylko domykanie, ale nie płynne, jak się
    mocniej popchnie, to leci bez hamowania.
    Jacek

  • 5. Data: 2012-03-16 16:55:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 16 Mar 2012 17:11:06 +0100 osobnik zwany Jacek
    wystukał:

    > Mam prowadnice z Ikei i mają tylko domykanie, ale nie płynne, jak się
    > mocniej popchnie, to leci bez hamowania. Jacek

    ja też mam. Dokupujesz takie dynksy ze sprężynkami i masz łagodne
    wyhamowanie. Rationell 25zł/2szt
    http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/60108677/

  • 6. Data: 2012-03-16 17:36:57
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 16 marca 2012, 15:57:03 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    > Czy ktoś wie, jak się to cudo nazywa i gdzie kupić (najlepiej wysyłkowo)?

    To jest system "Bluemotion" (cichy domyk) w prowadnicach Bluma. Inni producenci
    zapewne tez maja swoje systemy tego typu :)
    pozdr.

  • 7. Data: 2012-03-16 17:37:55
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 16 marca 2012, 16:01:52 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Prowadnice BLUM np.

    Nie wszystkie maja bluemotion. Te najprostsze blumowe zamykaja sie normalnie - tj.
    grawitacyjnie i da sie nimi "trzasnac" :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 8. Data: 2012-03-16 19:41:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek wrote:

    > Mam prowadnice z Ikei i mają tylko domykanie, ale nie płynne, jak się
    > mocniej popchnie, to leci bez hamowania.

    bo nie kupiłeś opcji...

    opcja tłumik i opcja domykacz :) za kofort sie płąci

  • 9. Data: 2012-03-16 21:02:13
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    ion-forums@vbmf37...

    >Nie wszystkie maja bluemotion. Te najprostsze blumowe zamykaja sie
    >normalnie - tj. grawitacyjnie i da sie nimi "trzasnac" :)

    Dalem tylko wedke, nie rybe. :-)

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2012-03-17 05:02:01
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-03-16 20:41, Marek Dyjor pisze:
    > bo nie kupiłeś opcji...
    >

    > opcja tłumik i opcja domykacz :) za kofort sie płąci

    Podaj łaskawie nr konta, bo chciałbym Ci zapłacić za tę rzeczową poradę.

    Jacek