  • 1. Data: 2012-03-16 07:16:36
    Temat: Gruz dachowkowy
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czy gruz dachowkowy jest wystarczajaco mocny na najnizsza warstwe podkladu
    pod podjazdem do garazu? Na wierzch przychodzi jeszcze kamien.
    Wytrzyma?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2012-03-17 06:41:02
    Temat: Re: Gruz dachowkowy
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 16 marca 2012, 08:16:36 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
    > Czy gruz dachowkowy jest wystarczajaco mocny na najnizsza warstwe podkladu
    > pod podjazdem do garazu? Na wierzch przychodzi jeszcze kamien.
    > Wytrzyma?

    Nie napisales jaka dachowka. Ceramiki nie powinno sie uzywac do podbudowy ale w skali
    ilosci potrzebnego kruszca to z reguly jakis niewilki ulamek i wszyscy dorzucaja i
    nic sie zlego nie dzieje :) Tylko troche rozdrobnij zeby nie mogla po czasie sie
    "ugiac i zlamac" bo jak osiadzie to razem z nia zapewne cala podbudowa.
    pozdr.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2012-03-17 07:12:45
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 16 Mar 2012 23:41:02 -0700 (PDT), Adam napisał(a):

> [...]
    czasie sie "ugiac i zlamac" bo jak osiadzie to razem z nia zapewne cala podbudowa.

    A, no tak - ceramiczna.

    Pomyslalem, ze dam ze 15-20 cm gruzu, na to 15 cm grubego kamienia 30-70 mm
    i na to drobniejszy kliniec do 30 mm. Kazda warstwa osobno zageszczana
    oczywiscie.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 4. Data: 2012-03-17 18:27:22
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 17 marca 2012, 08:12:45 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

    > Pomyslalem, ze dam ze 15-20 cm gruzu, na to 15 cm grubego kamienia 30-70 mm
    > i na to drobniejszy kliniec do 30 mm. Kazda warstwa osobno zageszczana
    > oczywiscie.

    No co Ty - albo masz ten podjazd wielkosci 5m2 albo chcesz cala dachowke z dachu
    potrzaskac ;) Masz tyle odpadow ze wyjdzie az 20cm grubosci taka warstwa ?? Ja mam
    dach ~270m2 - wielospadowy, skomplikowany - bylo mnostwo przycinek ale jakos tych
    odpadow bylo na tyle malo ze nie wiem gdzie to sie w sumie podzialo ;)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 5. Data: 2012-03-17 19:05:53
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 17 Mar 2012 11:27:22 -0700 (PDT), Adam napisał(a):

    (...)

    Sasiad dal ogloszenie "przyjme gruz". Nastepnego dnia przywiezli mu 200
    workow potrzaskanych dachowek z rozbiorki jakijs kamienicy, czyli okolo 6
    kubikow :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 6. Data: 2012-03-17 19:54:33
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    discussion-forums@ynel5...

    Nie pij sam;)
    Daj znać
    Popijemy razem;)

  • 7. Data: 2012-03-18 09:55:51
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 17 marca 2012, 20:54:33 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    discussion-forums@ynel5...

    > Nie pij sam;)
    > Daj znać
    > Popijemy razem;)

    Znaczy nie rozumiem, bo pisalem zupelnie trzezwo :) Podjazd mam 16mb dlugi i liczac
    sam dojazd do garazu - ok 6m szeroki, czyli jakies 100m2. Zeby to wypelnic na 20cm to
    trzeba miec 20m3 takiego gruzu. Nie uwazasz, ze to "troche" duzo odpadow by musialo
    zostac? :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 8. Data: 2012-03-18 09:58:50
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 17 marca 2012, 20:05:53 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    >
    > Sasiad dal ogloszenie "przyjme gruz". Nastepnego dnia przywiezli mu 200
    > workow potrzaskanych dachowek z rozbiorki jakijs kamienicy, czyli okolo 6

    Ja bym tak nie kombinowal. Chyba ze bylyby to dachowki betonowe. Na "fundamentach"
    sie nie oszczedza. Oszczedzisz teraz 5k pln, a za trzy lata bedziesz rozbieral
    wszystko od nowa bo posiada nierowno i stracisz 20k pln.
    pozdr.

    --
    Adam

  • 9. Data: 2012-03-18 10:07:47
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    o-discussion-forums@ynbo9...

> [...]
    >wypelnic na 20cm to trzeba miec >20m3 takiego gruzu. Nie uwazasz, ze to
    >"troche" duzo odpadow by musialo zostac? :)
    Tak sobie napisałem żartem.
    Maciek nigdzie nie napisał że to gruz z JEGO dachu a Ty mu od razu
    wyliczenia robiłeś;)
    Ja tez mam z jednej strony domu utwardzony teren gruzem dachówkowym właśnie
    a SWOJEGO dachu nie tłukłem. Po prostu gość co mi dach robił robi mnóstwo
    robót dla wspólnot mieszkaniowych i ten gruz u mnie to jest z jednego
    dachu/bloku praktycznie. Gdybym potrzebował to od niego miałbym co tydzień
    no może co miesiąc za darmo kilka przyczep takiego gruzu.
    Dla niego to czysty interes- pozbywa się za darmo czegoś zamiast płacić za
    utylizację.

  • 10. Data: 2012-03-18 10:19:16
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
    .net...

    >Pomyślałem, ze dam ze 15-20 cm gruzu, na to 15 cm grubego kamienia 30-70 mm
    >i na to drobniejszy kliniec do 30 mm. Kazda warstwa osobno zageszczana
    >oczywiście.

    A się zapytam- jakieś tiry będą na ten podjazd wjeżdżać? Bo dla osobówki to
    15 cm żwiru+ 10cm suchego betonu i nic więcej nie potrzeba.