  • 1. Data: 2012-03-15 19:41:31
    Temat: mały remoncik
    Od: tall_30 <s...@g...com>

    Szanowna Grupo
    Jestem teraz przy małym remoncie i nie chce mi sie zrywać deski
    barlineckiej marketu (najtańsza 10 mm grubości) i zastanawiam sie czy
    delikatnie nie przeszlifować i nie pomalować tego lakierem do
    parkietów.
    Praktykował ktoś?

  • 2. Data: 2012-03-15 21:01:16
    Temat: Re: mały remoncik
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

> [...]
    > barlineckiej marketu (najtańsza 10 mm grubości) i zastanawiam sie czy
    > delikatnie nie przeszlifować i nie pomalować tego lakierem do

    ani specjalnie taniej, a na pewno nie lepiej...

    pozdrawiam
    s_13

  • 3. Data: 2012-03-16 17:39:46
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 15 marca 2012, 20:41:31 UTC+1 użytkownik tall_30 napisał:
> [...]
    > barlineckiej marketu (najtańsza 10 mm grubości) i zastanawiam sie czy
    > delikatnie nie przeszlifować i nie pomalować tego lakierem do

    Deska barlinecka to kupa! Cienka i nie nadaje sie do szlifowania. Juz lepiej wymien
    na zwykle panele - za 40-50 pln kupisz porzadne AC4-AC5 10-12mm :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 4. Data: 2012-03-16 21:02:56
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Które to można szlifować, bo porządne są (kurz prasowany, żywica melaminowa
    + papier) ...;-).
    Nowa barlinecka lub cokolwiek.
    Byle nie panele.
    Nawet i porządne.

  • 5. Data: 2012-03-16 21:21:32
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 16 marca 2012, 22:02:56 UTC+1 użytkownik zapinio napisał:
    > Które to można szlifować, bo porządne są (kurz prasowany, żywica melaminowa
> [...]

    PF! Spytaj uzytkownikow barlineckiej czy polozyliby to jeszcze raz - nie wiem czy
    znajdziesz ktoregos ktory powie ze tak. Przeciez to miekkie tanie g**o! Kazdy panel
    nawet AC2 jest od tego badziewia twardszy, a po AC5 mozesz przepuscic stado sloni w
    szpilkach i nie bedzie zadnego sladu. Moj pies (40kg) biega po AC4 juz drugi rok i
    nie ma nawet najmniejszej ryski - wygladaja caly czas jak nowe, a pazury ma spore.
    Barlinecka bylaby juz pomalu do wymiany :D
    pozdr.

    --
    Adam

  • 6. Data: 2012-03-16 21:27:20
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Kwestia smaku...
    Mój teść (ś.p.) zawsze twierdził, że laminat jest lepszy od politury, bo
    papierosa mozna zgasić i nie będzie śladu.
    Kwestia smaku...

    [Niektórzy (wiekszość ?) jeżdżą do Egiptu albo do Hiszpanii do betonowego
    hotelu
    Kwestia smaku...]

  • 7. Data: 2012-03-16 21:45:33
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 16 marca 2012, 22:27:20 UTC+1 użytkownik zapinio napisał:
> [...]
    > Kwestia smaku...
    >
    > [Niektórzy (wiekszość ?) jeżdżą do Egiptu albo do Hiszpanii do betonowego

    Walnij jeszcze kielicha to nam tu walniesz ode do deski barlineckiej :)

    Co mi po smaku jak ludziom po pol roku taka podloga w miejscach gdzie np. stoi stol,
    czy krzesla zwyczajnie sie RYSUJE. I to tak rysuje ze wyglada jak uzywana od 10 lat.
    Tak, wiem - podobno to nadaje szlachetnosci :D Ladna sciema wymyslona przez
    uzytkownikow zeby nie popasc w depresje ze prawie nowa podloga wyglada tak zalosnie
    :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 8. Data: 2012-03-17 07:58:40
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    ...a nie mówiłem, że to kwestia smaku...

  • 9. Data: 2012-03-17 18:24:38
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 17 marca 2012, 08:58:40 UTC+1 użytkownik zapinio napisał:
    > ...a nie mówiłem, że to kwestia smaku...

    Jezeli Ci sie to podoba to OK, nie mam nic przeciwko. Ale pozwol ze bede ostrzegal
    innych ze deska barlinecka to szajs - prawdziwy parkiet przynajmniej raz na jakis
    czas mozna wycyklinowac (jak juz dojrzejemy do decyzji i uznamy ze tej szlachetnosci
    jest za duzo!), a deske mozemy conajwyzej wywalic i kupic nowa. Stosunek ceny do
    jakosci jest tu cholernie slaby :)
    pozdr.

    --
    Adam