  • 1. Data: 2012-03-15 12:19:56
    Temat: Podjazd - geokrata, azury?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Mam dylemat - z czego zrobic podjazd do garazu? Jest tego w sumie jakies
    25-30 m2 nachylonego terenu. Grunt gliniasty.

    Nie lubie bruku, chce zrobic jakas przepuszczalna nawierzchnie.

    Co myslicie, zeby na podlozu z zageszczonego gruzu wylozyc geokrate z
    tworzywa (czy jak to sie tam nazywa - geosiatke komorkowa), wypelnic ja
    kruszywem typu kliniec, a na to nadsypac jeszcze warstwe klinujacego sie
    kamienia, zeby ukryc geokrate? Myslalem, zeby ewenualnie te geokrate
    podzielic na segmenty i w poprzek powstawiac opory z obrzezy betonowych,
    zeby wierzchnia warstwa kamienia nie zjezdzala.

    A moze jakies azury?

    Doradzcie cos...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2012-03-18 15:11:36
    Temat: Re: Podjazd - geokrata, azury?
    Od: "inż. Jaskiniowy" <j...@p...fm>

    W dniu 2012-03-15 13:19, Maciek pisze:

> [...]
    > podzielic na segmenty i w poprzek powstawiac opory z obrzezy betonowych,
    > zeby wierzchnia warstwa kamienia nie zjezdzala.

    jak dla minie 20 cm tłucznia + 5 cm piasku + prefabrykaty typu krata. Amen.

  • 3. Data: 2012-03-18 19:03:40
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 Mar 2012 16:11:36 +0100, "inż. Jaskiniowy" napisał(a):

    > jak dla minie 20 cm tłucznia + 5 cm piasku + prefabrykaty typu krata. Amen.

    Rozwiazanie dobre, ale ma wade - jest paskudne wizualnie. Dlatego sklaniam
    sie raczej ku zwirowej nawierzchni, zwlaszcza ze nachylenie u mnie to moze
    5%.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał