    From: Einstein <e...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Przewody głośnikowe pod tynkiem
    Date: Mon, 04 Jun 2012 10:59:07 +0200

    Witam
    Byłem ostatnio świadkiem takiej oto sceny. Kolega wykonał sobie
    instalację głośnikową w salonie przewodem 2x1,5 mm mocując przewody na
    blaszki do ściany. W sumie najdłuższy odcinek ma około 10m długości. Tak
    się złożyło, że byłem u niego i gościu od montażu okien powiedział, że
    jest to wykonane na nic, bo będą duże straty sygnału i najlepiej jak by
    instalację zrobił przewodem ekranowanym. Zapytałem go więc jaką grubość
    powinien mieć ów przewód ale na to pytanie nie był mi w stanie
    odpowiedzieć. Tak pomyślałem może by metalowe blaszki zamienić na
    uchwyty plastikowe takie wciskane do otworu? Kumpel nie jest jakimś tam
    audiofilem.