    From: collie <c...@v...pl>
    Subject: Re: =-09876543
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <c...@g...com>
    <6021946f$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <0...@g...com>
    <6021a653$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <b...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <r...@4...net>
    <o...@l...harvard.local>
    Date: Tue, 9 Feb 2021 20:10:39 +0100

    W wtorek, 9.02.2021 o 19:03, Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Chałupa mi się wyziębia (bo nie mam
    > wiatrołapu!) i nie mam pomysłu jak go przestawić na prawidłowe tory.

    Jak już zostałeś wyszkolony, to miast szerokich torów, może lepiej
    poszukać pomysłu na ganek? Bez wiatrołapu/ganku ciężko żyć z psem -
    szczególnie w zimie i w porze deszczowej - bez względu na poziom
    wyszkolenia. Ale nim się weźmiesz wiosną za budowanie, to natenczas
    ("Natenczas Wojski chwycił na taśmie przypięty...") polecam lekturę
    książek Zofii Mrzewińskiej, znanej propagatorki szkolenia psów metodami
    pozytywnymi, np. "Jak rozmawiać z psem", "Psim zdaniem" i in.

    --
    Miarą człowieczeństwa jest stosunek do zwierząt.
    Kot może zostać? Nie. Kot musi zostać.