    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: =-09876543
    <o...@l...harvard.local>
    <0...@g...com>
    <6021a653$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <b...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <r...@4...net>
    <o...@l...harvard.local>
    <190vcz9vgq26f$.1jrgxk4ip4swo$.dlg@40tude.net>
    Date: Tue, 09 Feb 2021 20:43:47 +0100
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2021 o 20:10 collie <c...@v...pl> pisze:

    > polecam lekturęksiążek Zofii Mrzewińskiej, znanej propagatorki szkolenia
    > psów metodami
    > pozytywnymi, np. "Jak rozmawiać z psem", "Psim zdaniem" i in.

    nie doceniasz mnie :-) mam te i wiele innych przerobionych.
    Największy przysmak mojego psa to pasztet podlaski drobiowy.
    Aktualnie w tym pasztecie (robię z niego kulki) od miesiąca dostaje
    antybiotyk, prebiotyki, przeciwzapalne i inne tabletki w ilości 10 szt.
    dziennie.
    Jak otwieram lodówkę po karmieniu to pies wie, że jest pora na pasztet.
    Ale ten pasztet nie działa (a wcześniej działał) przy drzwiach
    wejściowych. Przy tych drzwiach nic nie działa, pis szczeka, ja otwieram
    drzwi a on odwraca głowę, albo teatralnie drapie się za uchem.
    Nic tam nie działa. Sytuacja jest na razie patowa - nie mogę ignorować
    jego szczekania, bo cała poprzednia nauka pójdzie w las. Po 10-15 minutach
    i kilkunastu otwarciach drzwi pies w końcu wchodzi do chałupy. Próbowałem
    wychodzić i go wprowadzać (przechodzić pierwszy przez te drzwi) - nic to
    nie daje, pies nie idzie do środka. Nie ma żadnych przykrych doświadczeń w
    chałupie, ewidentnie chce aby ktoś był ciągle z nim na zewnątrz.

    TG