  • Data: 2021-01-18 14:10:38
    Temat: Re: -14.3 jest właśnie
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .01.2021 o 12:38 ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:

    > Korpowagen przy -17°C nie odpalił. No kobita jak to kobita raz nacisnęła
    > i trzymała do końca...

    Dzisiaj na obwodnicy Wawy (w obu kierunkach) i na A2 (od strony Grodziska)
    stały na pasach awaryjnych auta, większość diesli (pewnie odpalił, ale
    wytrącona parafina zapchała filtr) - była wyraźna nadreprezentacja VV i
    Audi. Nie wiem czy to po prostu nie zwykła statystyka (sporo ich jeździ)
    czy jednak jakieś "oszczędności" w procesie produkcji.
    U mnie dzisiaj na podwórku (przy -23 st.C) mistrzem świata okazał się 21
    letni clio 1.5 dci mojej Siostry, który odpalił (i co najważniejsze jak
    się później okazało - dojechał do Wawy) bez świec żarowych. Tzn. świece
    są, ale na jesieni "upalił się" moduł tych świec i jeszcze nie zdążyłem
    zamontować nowego :-)

    TG