  • Data: 2009-12-19 17:54:58
    Temat: Re: -20 mrozu jak wasz C.O. się czują?
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    news:hgiv2t$893$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Sorry 8,5C

    Dachy wypychane wełną to porażka. Pewnie nie będe więcej budował ale gdybym
    miał to szkielet z betonu imitujący skosy, obłożony styropianem klocek, a
    dach tylko dla picu.
    Wełna przewiewa. Ta technologia jest do bani. Widać różnicę na parterze i
    poddaszu. Tam gdzie ściany murowane tam żadnych kłopotów z ciepłem.
    Ale piec się wyrabia bez kłopotu. Widać jednak różnice w pokojach na
    poddaszu. Te zimniejsze i cieplejsze pokoje. Wiem już gdzie trzeba będzie
    pruć skosy.