  • Data: 2019-04-24 10:33:38
    Temat: Re: 600MW fotowoltaiki w Polsce pod koniec marca
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 24 kwietnia 2019 09:46:22 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Jak masz czym odebrać. Ja będę akurat miał bo się EVuję i basen grzać będę.
    > ;p

    No każdy ma w domu odbiorniki energii elektrycznej. Jeden mniej inny więcej,
    ale zawsze jakąś część się zużyje.

    > No więc właśnie o to się pytam. :>

    Powiem tak. Na razie to moje ZE nawet nie ogarnia bieżących faktur,
    miałem dostać w marcu (rozliczenie do końca lutego), do tej pory nic nie ma.
    Z firmą, która ogarniała im portal przyłączeniowy zerwali współpracę i portal
    leży (znaczy działa, można nawet wysłać wniosek ale nic się z nim nie dzieje
    i dopiero jak wkurwiony zadzwoniłem na info to mi powiedzieli z rozbrajającą
    szczerością że nie działa). Patrząc na powyższe, cholernie bym się zdziwił
    jakby tam ktokolwiek śledził ile kto produkuje a ile ma zadeklarowane :>

    L.