  • Data: 2020-03-11 03:05:15
    Temat: Re: 911
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-03-10 15:25, viktorius pisze:
    > Te "awarie" na telefon to najczęściej były w czasach masowej zmiany z
    > topików na esy. Potrzeba było zdjąć licznik i tablicę podlicznikową, bo
    > albo przeszkadzała w robocie, albo szla do wymiany na taka z szyną na
    > esy. Robiłem tego sporo, ciotki, wujki, ich znajomi. Z czasem to się
    > skończyło, wszyscy przeszli na esy. Teraz już nie ma u kogo wymieniać :)

    O, to w bloku chociaż wygodniej, bo można na klatce bezpiecznik od
    mieszkania wykręcić / wyłączyć i już nie ma zasilania na liczniku w
    mieszkaniu. I wtedy można grzebać i odpinać przewody od licznika na
    tablicy. U mnie jakoś ze 2 lata temu licznik z tarczą w mieszkaniu
    wymieniali na elektroniczny to przy mnie plombował. A sama tablica stara
    - bezpieczniki na niej topikowe, wkręcane oraz automatyczne - też
    wkręcane. Bez szyny. Szkoda, że starego licznika nie zostawili na
    pamiątkę. Ale i tak licznik wewnątrz, a nie na klatce, na dodatek bez
    zdalnego radiowego odczytu, więc trzeba wpuszczać do mieszkania, by
    skontrolowali stan. Niech zrobią zdalny odczyt przez sieć.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/