  • Data: 2020-03-27 20:10:40
    Temat: Re: 911
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-03-11 05:51, Kris pisze:

    > Mam 2 takie w garażu. Chcesz to Tobie sprezentuję.

    Hej. Czy Twoja oferta jest jeszcze aktualna? :) Mnie w sumie to raczej
    do niczego się nie przydadzą, ale mój znajomy zbiera różne dziwne
    rzeczy: centralki alarmowe i czujki włamaniowe / zadymienia, kamery
    przemysłowe - wszystko stary sprzęt z likwidowanych obiektów. A przede
    wszystkim kolekcjonuje neony i osprzęt do nich. W pokoju ma
    zainstalowane neony ze starych lokali i firm. Podlicznik i skrzynkę
    elektryczną w pokoju z neonami zrobił, żeby wiedzieć ile mu to energii
    zjada. A w garażu ma jeszcze neony w kawałkach. Teraz będzie to
    przenosił do innego garażu i chce tam to podłączyć. To może i liczniki
    by się przydały do takich instalacji. Jak się skończy pandemia to wpadnę
    do niego i strzelę fotkę to zobaczysz co tam ma.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/