eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieA ile kosztuje materiał na postawienie paneli w ogrodzie? › Re: A ile kosztuje materiał na postawienie paneli w ogrodzie?
  • Data: 2020-01-03 19:04:23
    Temat: Re: A ile kosztuje materiał na postawienie paneli w ogrodzie?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 3 stycznia 2020 12:11:17 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:

    > Bo z tym piłowaniem dachówek to też mina. Nie wiadomo jak je ponacinają
    > i jak długo to przeżyje i czy będzie ciekło.

    Przy mojej ceramicznej nie ma opcji, żeby ciekło. Nacięcie jest tylko
    na samym czubku, z dołu tego nawet nie zauważysz:

    https://scr.pgr.pl/2020/01/2020-01-03_19-02-42-20315
    .png

    Nie ma opcji, żeby ciekło. A jak śnieg jakiś tam wpadnie i się rozpuści
    to od tego jest przecież folia wstępnego krycia (u mnie -
    wysokoparoprzepuszczalna. Dachówka przecież nie ma i nie gwarantuje
    szczelności :)

    --
    Adam Sz.