eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieA ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama › Re: A ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama
  • Data: 2014-04-24 12:40:52
    Temat: Re: A ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-24 11:21, Adam pisze:

    > Ale takie gadanie mozna podciagnac pod KAZDY biznes :) Ty tez masz liste
    > klientow i NARAZIE nie uzywasz jej do wysylki spamu i reklam :-) NARAZIE
    > urzednicy ktorzy maja dostep do bazy PESEL nie wykorzystuja jej do brania
    > lewych kredytow. Takie myslenie prowadzi do paranoi :)

    Pewnie do paranoi...
    Uwazasz, ze lepiej reagowac w zarodku, czy moze jak juz stanie sie
    faktem? Kiedy np. google opanuje caly rynek reklam to nie bedzie zadnego
    narazie. Na poparcie swoich slow masz tylko "narazie", a ja widze coraz
    wiecej odchaczynych ptaszkow, zmian regulaminow i nawet czytanie
    ostatnio maili. Myslisz, ze na tym koniec?

    > Monopol na wolnym rynku nie jest w zaden sposob szkodliwy.

    Napisz w takim razie do autorow podrecznikow ekonomicznych, bo od lat
    sie myla.

    > Monopolista
    > musi dbac o ciagly rozwoj swoich produktow / uslug - jak tylko te zaczna
    > byc nijakie - natychmiast w ich miejsce pojawia sie konkurenci.

    Gdyby pojawili sie konkurenci to rynku nie nazwiemy monopolem. Gdyby to
    bylo takie proste to monopolu nie byloby prawie wcale. Nie wierzysz to
    kup tania kamere termowizyjna, albo zacznij handlowac bronia w internecie.

    > Dlaczego nie mialoby byc innych wyszukiwarek? :-) Zawsze beda.

    Odpowiedz sobie na pytanie jak sa finansowane te inne wyszukiwarki i jak
    to sie ma do rynku reklam.

    > Widzisz - szwabik do ktorego wczesniej linkowales z axel springer chcialby
    > wprowadzenia ograniczen, kontroli. Jakie to lewicowe :D Burak czerwieni sie
    > ze zlosci bo nie ma wplywu na google, ktory bedac lepszym na rynku - zgarnia
    > z niego wiekszosc kasy. Jemu tylko o to chodzi - gdyby google bylo w UE
    > pewnie dawno zostaloby przez urzednikow ktorym nie pasuje propagowanie
    > wolnosci slowa pogrzebane. A Ty zdaje sie popierasz jego zdanie :)

    Nie popieram jego zdania, tylko linkuje inny punkt widzenia w ktorym
    jest tez troche prawdy. Moje zdanie jest pewnie gdzies posrodku. Z sieci
    i tak pozwala korzystac nie kto inny tylko amerykanski rzad. Poki im to
    pasuje to google moze sie nie przejmowac.
    Ja nie probuje bronic tu interesow jakiegos niemieckiego wydawcy, tylko
    zwracam uwage, ze coraz wiecej danych o sobie oddajemy jednej firmie i
    tak jak Ty nie widzisz w tym wiekszego zagrozenia. O ile dziwilby nas
    listonosz czytajacy nasze listy na wycieraczce przed drzwiami zanim odda
    nam je do reki, tak w tym przypadku np. Ty zaczynasz polityke google w
    tej sprawie relatywizowac. A ze to tylko reklama, a ze to dla biznesu i
    za darmo i dla naszego dobra, bo da trafniejsze wyniki. Owszem tez, ale
    jest drugi koniec kija. Ten listonosz z otwarta koperta to google bez
    twarzy i latwiej sie go oswaja. Narazie rzecz jasna.

    Pozdro.. TK