  • 1. Data: 2014-04-17 13:27:00
    Temat: A ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    Uszanowanie

    Artykul o wielkim bracie co robi dla naszego dobra:

    http://tech.wp.pl/kat,1009785,title,Google-tak-czyta
    my-wasze-maile,wid,16544111,wiadomosc.html?ticaid=11
    290d&_ticrsn=3

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2014-04-17 18:11:01
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 kwietnia 2014 13:27:00 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    > http://tech.wp.pl/kat,1009785,title,Google-tak-czyta
    my-wasze-maile,wid,16544111,wiadomosc.html?ticaid=11

    No co robi? :) Skanuje wiadomosci antyspamem i antywirusem.
    Twoj antywirus na komputerze robi to samo i nie robisz z tego sensacji :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2014-04-17 19:25:39
    Od: "A_K" <a...@p...onet.pl>

    Adam <a...@g...com> :
> [...]
    >
    > No co robi? :) Skanuje wiadomosci antyspamem i antywirusem.
    > Twoj antywirus na komputerze robi to samo i nie robisz z tego sensacji :-)

    Etam mylisz sie, tobie tak napisali, a robia zupelnie cos innego ;->.

  • 4. Data: 2014-04-17 19:36:08
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 kwietnia 2014 19:25:39 UTC+2 użytkownik A_K napisał:

    > Etam mylisz sie, tobie tak napisali, a robia zupelnie cos innego ;->.

    To po co w ogole pisali? :-) Gdyby chcieli cos robic na boku to by robili
    bez pisania o tym. Ale sa uczciwi i pisza oficjalnie ze tresci sa skanowane
    po to zeby uzytkownikowi dostarczyc reklame bardziej dostosowana do jego
    preferencji. Nie widze w tym nic zlego - wolalbym zeby w telewizji skoro
    juz musza - wyswietlali mi w przerwach reklamy narzedzi, samochodow i
    nowych motocykli niz podpasek i kremow do higieny intymnej :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2014-04-17 20:49:55
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 17.04.2014 o 19:36 Adam <a...@g...com> pisze:

    > To po co w ogole pisali? :-) Gdyby chcieli cos robic na boku to by robili
    > bez pisania o tym.
    Robią to chyba wszyscy bo ich NSA ściga lub pilnuje, ale google chyba
    najbardziej okoniem staje wobec tych rządań, np: budują barki serwerownie
    exterytorialne, połączenia pomiędzy centrami szyfrują, tak że kontrolują
    to co muszą udostępnić do tego co sobie służby same wezmą.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 6. Data: 2014-04-17 22:14:30
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-04-17 19:36, Adam pisze:

    > To po co w ogole pisali? :-) Gdyby chcieli cos robic na boku to by robili
    > bez pisania o tym.

    Pisza bo musza. Nauczyli juz ich np. za skanowanie sieci wifi, ale nie
    ma watpliwosci, ze sa pazerni.

    > Ale sa uczciwi i pisza oficjalnie ze tresci sa skanowane

    Bo takie jest prawo, a nie dobra wola. Skanowanie email zeby podsunac
    reklame to robienie z ludzi pionkow do zarabiania kasy. Tobie moze i
    pasuje. Ja uwazam, ze skoro tak to niech internet i komputer daja za
    darmo, a nie sami mamy za to placic zeby mieli na czym nam te reklamy
    podsylac.
    Przez te reklamy niemal caly internet staje sie nieznosny. Ale to moze i
    dobrze, bo jak tak dalej pojdzie to ten waz sam sie zje.

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2014-04-17 22:25:24
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 17 Apr 2014 22:14:30 +0200, Maniek4

    > Ja uwazam, ze skoro tak to niech internet i komputer daja za
    > darmo,

    I znowu to samo. Nie podoba się, nie korzystaj z ich usług.

    > a nie sami mamy za to placic zeby mieli na czym nam
    > te reklamy podsylac.

    Za co płacisz? Za gmail, za wyszukiwarkę, g+ ?

    > bo jak tak dalej pojdzie to ten waz sam sie zje.

    Proste!

    --
    Pozdor Myjk

  • 8. Data: 2014-04-17 22:59:05
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 kwietnia 2014 22:14:30 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > pasuje. Ja uwazam, ze skoro tak to niech internet i komputer daja za
    > darmo, a nie sami mamy za to placic zeby mieli na czym nam te reklamy

    No ja Cie przepraszam ale oni skanuja maile w *darmowej* poczcie.
    Rozumiesz? Dostajesz od nich konto pare GB za darmo. I jeszcze masz czelnosc
    rzadac od nich za darmo internetu i komputera :) No nie rob jaj :)
    Nie podoba Ci sie - nie uzywasz. Nikt Cie do tego nie zmusza. Mozesz sobie
    kupic konto u mnie za trzy stowy za rok :)

    > Przez te reklamy niemal caly internet staje sie nieznosny. Ale to moze i
    > dobrze, bo jak tak dalej pojdzie to ten waz sam sie zje.

    Tyle ze to nie google umieszcza reklamy a sami reklamodawcy.
    Masz sklep nie? Masz w nim jakies ulotki lokalnych firm? Albo chociaz
    wizytowki na ladzie? To dzialasz dokladnie tak samo jak google :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2014-04-17 23:01:25
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-04-17 22:25, Myjk pisze:
    > Thu, 17 Apr 2014 22:14:30 +0200, Maniek4

    > I znowu to samo. Nie podoba się, nie korzystaj z ich usług.

    W tym sek, ze nie korzystam. Przeskanuja moje maile na skrzynkach odbiorcow.

    > Za co płacisz? Za gmail, za wyszukiwarkę, g+ ?

    Za internet i komputer, ktory sluzy im do zarabiania na mnie.

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2014-04-17 23:11:26
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-04-17 22:59, Adam pisze:

> [...]
    > Nie podoba Ci sie - nie uzywasz. Nikt Cie do tego nie zmusza. Mozesz sobie
    > kupic konto u mnie za trzy stowy za rok :)

    I z konta za trzy stowy za rok wysle maila na czyjesz konto w gmail i
    tam moj mail zostanie przeskanowany. Rozumiesz?

    > Tyle ze to nie google umieszcza reklamy a sami reklamodawcy.

    Reklamodawcy dobieraja produkty jakie maja byc wyswietlane konkretnym
    osobom i w coraz wiekszej ilosci?

    > Masz sklep nie? Masz w nim jakies ulotki lokalnych firm? Albo chociaz
    > wizytowki na ladzie? To dzialasz dokladnie tak samo jak google :)

    Guzik prawda, ale nie chce mi sie tlumaczyc oczywistych spraw.
    Mniej wiecej sklep dziala tak, ze cos sobie wisi. Internet coraz
    bardziej przypomina sklep w ktorym za kazdym regalem stoi jakis przyglup
    i drze sie do Ciebie na kazdym kroku kup to, kup tamto wg. algorytmu
    Twoich upodoban. A do tego jakbys wczesniej kupil bilet wstepu do tego
    sklepu, oraz ubranie w ktorym mozesz sie po nim poruszac.

    Pozdro.. TK