eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieA ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama › Re: A ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama
    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: A ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama
    Date: Thu, 17 Apr 2014 23:11:26 +0200

    W dniu 2014-04-17 22:59, Adam pisze:

    > No ja Cie przepraszam ale oni skanuja maile w *darmowej* poczcie.
    > Rozumiesz? Dostajesz od nich konto pare GB za darmo. I jeszcze masz czelnosc
    > rzadac od nich za darmo internetu i komputera :) No nie rob jaj :)
    > Nie podoba Ci sie - nie uzywasz. Nikt Cie do tego nie zmusza. Mozesz sobie
    > kupic konto u mnie za trzy stowy za rok :)

    I z konta za trzy stowy za rok wysle maila na czyjesz konto w gmail i
    tam moj mail zostanie przeskanowany. Rozumiesz?

    > Tyle ze to nie google umieszcza reklamy a sami reklamodawcy.

    Reklamodawcy dobieraja produkty jakie maja byc wyswietlane konkretnym
    osobom i w coraz wiekszej ilosci?

    > Masz sklep nie? Masz w nim jakies ulotki lokalnych firm? Albo chociaz
    > wizytowki na ladzie? To dzialasz dokladnie tak samo jak google :)

    Guzik prawda, ale nie chce mi sie tlumaczyc oczywistych spraw.
    Mniej wiecej sklep dziala tak, ze cos sobie wisi. Internet coraz
    bardziej przypomina sklep w ktorym za kazdym regalem stoi jakis przyglup
    i drze sie do Ciebie na kazdym kroku kup to, kup tamto wg. algorytmu
    Twoich upodoban. A do tego jakbys wczesniej kupil bilet wstepu do tego
    sklepu, oraz ubranie w ktorym mozesz sie po nim poruszac.

    Pozdro.. TK