eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieA ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama › Re: A ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama
  • Data: 2014-04-18 11:58:24
    Temat: Re: A ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-18 10:36, masti pisze:

    > to już ine sa Twoje maile. To tak jakbyś się skarżył, że Poczta złamała
    > tajemnicę korespondencji bo odbiorca pokazał list listonoszowi

    No niestety nie. To tak jakby listonosz zanim odda Ci list otworzyl,
    przeczytal go na Twoich oczach i wraz z personaliami spisal w notatniku
    wazniejsze informacje. Za komuny nazywano to cenzura i przystawiano
    pieczatki. Zyjacy w tamtych czasach ludzie uwazali to za jeden z
    przejawow totalitaryzmu. No i prosze jak czasy sie zmieniaja na naszych
    oczach...

    > O'RLY?

    O ryly, ale minie jeszcze troche czasu zanim ktos to zrozumie, wiec sie
    nie przejmuj.

    Pozdro.. TK