eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieA ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama › Re: A ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama
  • Data: 2014-04-18 11:50:43
    Temat: Re: A ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-18 10:10, Adam pisze:

    > To jeszcze Ci tak napisze -> jak wrzucisz komus przez okno ceglowke owinieta
    > w kartke na ktorej bedzie Twoj wiersz -> bedziesz mial pretensje do niego,
    > ze go przeczytal? :-))

    Okno nie sluzy do wrzucanie przez nie cegiel.
    Ty nie rozumiesz, ze to w sumie mniej moje zmartwienie i zagrozenie. To
    bardziej dotyczy Ciebie i naszych dzieci. Nie rozumiem dlaczego za byle
    bzdety w postaci durnych aplikacji np. na telefon mozna tak latwo
    rozstac sie z wlasna prywatnoscia.

    Pozdro.. TK