eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieA ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama › Re: A ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama
  • Data: 2014-04-19 10:20:50
    Temat: Re: A ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-18 21:06, Kris pisze:

    > Ty chyba jesli dobrze pamiętam to "w hostingu" robiszaPrzeglądasz dane swoich
    klientów? skanujesz ich dane czy w jakikolwiek sposób przetwarzasz?

    Sa tez i takie glosy:

    http://www.biztok.pl/biznes/boimy-sie-googlea-musze-
    to-powiedziec-jasno-i-szczerze_a16040

    Ktos myslacy szerzej zauwazy do czego moze doprowadzic monopol w sieci i
    nie prawda jest co Adam pisze, ze google ma tylko (o ile dobrze pamietam
    co Adam pisal) 20% rynku reklam. Otoz konstruuje sie umowy reklam na
    wylacznosc google. Wyniki w wyszukiwarce beda takie bedzie chcial
    google. Do tego moze dojsc cos w rodzaju cenzury i to wszystko byc moze
    jeszcze przed nami. I nie ma to jak z usmiechem na ustach cieszyc sie ze
    zbierania danych o sobie.

    Pozdro.. TK