eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieA ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama › Re: A ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama
  • Data: 2014-04-22 01:10:21
    Temat: Re: A ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-21 21:44, Kris pisze:

    > Wysyałasz jakies firmowe dokumenty w tradycyjnej papierowej przesyłce. Uważasz że
    to żaden problem że oprócz odbiorcy te dokumenty może przjrzeć InPost czy inna Poczta
    Polska?

    Nie zrozumieja poki co. Nie widza zagrozenia, ze wyszukiwarka podaje
    kazdemu inne wyniki wyszukiwania, a za jakis czas okaze sie, ze
    niektorych wogole nie podaje bo sa albo nieoplacalne, albo chu wie co
    jeszcze. To tak jak kiedys ogladalo sie dziennik telewizyjny z jedyna
    sluszna opcja. Sa takie kraje i dzis i to nas obuza, ze sa manipulowane.
    Ale co tam. Niech podaja pozycje i mowia co jedza. Jest po prostu git,
    bo google to goscie z garazu i fajnie jest. :-)

    Pozdro.. TK