eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieA ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama › Re: A ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama
  • Data: 2014-04-21 01:46:49
    Temat: Re: A ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Dariusz K. Ładziak" wrote:

    > Pytanie które już padło - zapłaciłeś za usługę poczty elektronicznej?
    > Czy połaszczyłeś się na darmochę i regulaminu nie doczytałeś? Płacisz

    TAK zapłaciłem za moje komercyjne konto pocztowe...

    > - wymagasz, jak na konto opłacane w konkretnych kwotach mi śmieci
    > przychodziły to osobiście mogłem spamerów wyj... w niebyt zwany
    > /dev/null. A jak się połaszczyłeś na darmochę - to się nie dziw. Już
    > kiedyś znajomemu księdzu (tak mam i takich znajomych) tłumaczyłem (ale
    > chyba nie dotarło) że korzystając z darmowej poczty ryzykuje że mu do
    > e-maila do biskupa dokleja reklamę prezerwatyw...

    i z mojego komercyjnego konta poczta zostanie wysłana do kogoś kto ma konto
    na gmail i zostanei zeskanowana i przeanalizowana.

    imho jest to naruszenie prywatności korespondencji... jakoś tak sie dziwnie
    zrobiło

    ze rozmowy telefoniczne, telexy i telefaxy były traktowane tak samo jak
    przesyłki pocztowe...

    obejmowała je tajemnica korespondecji która mogła by nasruszona tylko za
    nakazem sądowym.

    naraz okazało sie że mail, rozmowa komtórkowa, sms czy meijsce gdzie jestem
    już nei sa chronione prawem...

    każdy sobei moze do woli czytać i znalizowac moije dane, zarówno frimy jak i
    służby.