  • 1. Data: 2014-04-16 14:16:51
    Temat: Pytanie pewnie do elektronika- napęd bramy garażowej podłaczenie przycisku
    Od: Kris <k...@g...com>

    Mam do bramy garażowej napęd Clever II.
    Od kilku lat już działa bez problemu ale:
    - Są do niego dwa piloty a w instrukcji
    http://www.skorpion.com.pl/data/include/cms/Bramy/Na
    ped.pdf
    jest napisane że można też uruchamiać przyciskiem ściennym.
    Tylko zapomnieli dołączyć schemat ew napisac gdzie ten przycisk ścienny się podłącza.
    Pstryknełem kilka fotek:
    http://www.aukcjoner.pl/gallery-demo/16544262.html
    Może ktoś na tej podstawie jest w stanie powiedzieć gdzie tam podłączyć przycisk
    ścienny?
    Są dwa wolne gniazda: jedno trzy pinowe i jedno dwu pinowe ale nie wiem czy któreś z
    nich służy do podłączenia przycisku.
    Może ktoś spróbuje pomóc?

  • 2. Data: 2014-04-16 17:20:38
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 16 kwietnia 2014 14:16:51 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Tylko zapomnieli dołączyć schemat ew napisac gdzie ten przycisk ścienny się
    podłącza.

    A co sie dzieje po nacisnieciu przycisku SW1 ?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2014-04-16 19:47:41
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    ps.com...
    Mam do bramy garażowej napęd Clever II.

    Masz trzy wyjścia:
    -znaleźć i zadzwonić do jakiegoś sprzedawcy
    -przetłumaczyć te znaczki koło gniazd
    -zainteresować się złączem CN3. Przez małą żarówkę na 12V (np oświetlenie
    zegarów) chwilowo! zewrzeć styk oznaczony strzałką do - a potem do +. Robisz
    to na WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ! :)
    Wydaje mi się, że tu będzie potrzebny wyłącznik dwuklawiszowy, jeden zwiera
    do plusa, drugi do minusa.
    Wojtek

    --
    Bo my, Polacy tak mamy,
    że we wszystkim przesadzamy :(

  • 4. Data: 2014-04-16 22:08:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 16 kwietnia 2014 17:20:38 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > A co sie dzieje po nacisnieciu przycisku SW1 ?
    Pilota programujesz.

    Ale problem rozwiązany: posiedzuiałem nad płytka pokombinowałem i doszedłem gdzie
    podłączyc przycisk
    Złącze(a właściwie jego brak) opisane "auto"- koło tego złącza 3 pinowego.
    Wlutowałem tam przewód telefoniczny, z drugiej strony przycisk dzwonkowy i działa;)

  • 5. Data: 2019-03-13 08:13:47
    Od: d...@i...pl

    Hey,
    Zamontowales przycisk dzwonkowy do tego napedu CLEVER II ?
    Jak tak podziel sie prosze gdzie to wlutowales z gory dzieki

    Pozdr.
    Łukasz

  • 6. Data: 2019-03-13 10:20:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 marca 2019 08:13:48 UTC+1 użytkownik d...@i...pl napisał:
    > Hey,
    > Zamontowales przycisk dzwonkowy do tego napedu CLEVER II ?
    > Jak tak podziel sie prosze gdzie to wlutowales z gory dzieki

    Wlutowałem
    W dwie dziurki opisane na płytce jako "auto"