  • 1. Data: 2014-04-15 16:54:38
    Temat: Baterie z IKEI
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Chodzi o baterie alkaliczne R3 i R6, nie te do wody.
    Zawsze sądziłem, że alkaliczne się nie wylewają, ale niestety byłem w
    błędzie. Miałem fajną latarkę, do której włożyłem baterie z IKEI i
    niestety już nie mam, bo w środku biaława papka.
    Zrobiłem przegląd i znalazłem jeszcze jedną wylaną w pilocie (pilot na
    szczęście przeżył).
    Ku przestrodze.
    Jacek

  • 2. Data: 2014-04-15 19:00:35
    Temat: Odp: Baterie z IKEI
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Te nowe się wylewają. Ja używam baterii z Ikei od lat i dopiero w tym roku
    po raz pierwszy, ta żółto-srebrna, mi się wylała.

    PC