  • 1. Data: 2014-04-15 14:52:33
    Temat: ciut [OT], dofinasowania od 2014
    Od: noname <x...@x...pl>

    [OT] Szukając ceny za m2 w IV kwartale trafiłem na
    http://www.wskazniki.gofin.pl/8,100,0,zwrot-wydatkow
    -na-materialy-
    budowlane.html
    zaintrygowany czy czegoś nie przegapiłem (ale mam >35lat) odszukałem
    wspomnianą:
    Dz.U. 2013 poz. 1304 z 27 września 2013
    i cóż tam ciekawego mamy np.:
    Art. 6. 1.
    2/ w kwocie stanowiącej co najmniej 50% ceny zakupu mieszkania,
    4/ na okres co najmniej 15 lat;
    5/ na podstawie umowy kredytu, której stroną jest nabywca
    Widzę że nadal mamy typową benksterkę.

    Ale czy zostało jeszcze coś ciekawego dla tych co zaczęli w 2013r ?
    Przyznam, przestałem interesować się przepisami, a może jeszcze z czegos da
    się ukręcić, czy wszystko skasowali dla takich jak ja ?
    (d.jednorodzinnyy, [bardzo] system godpodarczy, >35 lat (i żona), zdążyłem
    odliczyć trochę pustaków i stali -zwrot vat w 2013r.)