  • 1. Data: 2014-04-13 21:32:28
    Temat: Regsł do garażu
    Od: Kris <k...@g...com>

    Poleci ktos co ś optymalnego do garażu? Jaskies systemy regałowe?
    W google tego pełno i trudno coś wybrać ale może ktoś coś konkretnego zaproponuje.
    Może lepiej coś samemu ztobić?- najtańsza płyta meblowa w kolorze białym czy buk to w
    okolicach 20 zł/m2 mogę mieć- robocizna 0zł bo trochę mebli juz zrobiłem.
    W garażu jak to w żołnierskim chlebaku wszystkiego pełno a auto gościnnie;)
    Na półkach narzędzia, jakas półka na przetwory/ swojskie wina itp.
    w sumie najlepiej by mi pasowały zamkniete regały(w sensie z drzwiami jak szafa) ale
    otwarte na upartego tez zaakceptuje;)

  • 2. Data: 2014-04-13 21:42:43
    Temat: Re: Regsł do garażu
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-04-13 21:32, Kris pisze:
> [...]
    > w sumie najlepiej by mi pasowały zamkniete regały(w sensie z drzwiami jak szafa)
    ale otwarte na upartego tez zaakceptuje;)

    Tez szukam. Firmy sprzedajace narzedzia maja to w ofercie, ale niestety
    ceny to jakies z ksiezyca. Mysle, ze do garazu lepsza bedzie szafa
    zamknieta, o takie cos np.:
    http://allegro.pl/szafa-warsztatowa-szafy-warsztatow
    e-i4126170256.html
    Mniej sie bedzie kurzyc i estetycznie wiekszy porzadek w garazu.
    Jak cos znajdziesz daj znac.

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2014-04-13 21:55:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 kwietnia 2014 21:42:43 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Tez szukam. Firmy sprzedajace narzedzia maja to w ofercie, ale niestety
    > ceny to jakies z ksiezyca.
    Ot to.

    > Mysle, ze do garazu lepsza bedzie szafa
    > zamknieta,

    Też bym takie wolał.
    Dlatego poważnie rozważam zrobienia coś z najzwyklejszej płyty meblowej. 22zł/m2
    białej czy w kolorze buk płyty, dotną to na wymiar i okleją krawędzie za symboliczna
    dopłatą, wystarczy tylko złożyć. Robota dość prosta kilka prostych narzedzi
    potrzeba(wiertło do konfirmatów, otwornica do otworów pod zawiasy, znaczniki do
    kołków itp)i dobrze sobie na poczatek rozrysować.
    > Mniej sie bedzie kurzyc i estetycznie wiekszy porzadek w garazu.
    Dokałdnie tak samo myślę.
    > Jak cos znajdziesz daj znac.
    Tu ceny dość przystepne ale ciągle to otwarte a nie bardzo mi pasuje

  • 4. Data: 2014-04-13 21:56:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 kwietnia 2014 21:55:53 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Tu ceny dość przystepne ale ciągle to otwarte a nie bardzo mi pasuje
    Linka nie dałem:
    http://nexterio.pl/34260,System-regalowy-podwojny-li
    stwa-wspornikowa-WLD-1500mm-szara-Domax.html

  • 5. Data: 2014-04-14 11:09:02
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > http://nexterio.pl/34260,System-regalowy-podwojny-li
    stwa-wspornikowa-WLD-1500mm-szara-Domax.html

    Miałem tak kiedyś zorganizowaną spiżarnię w jednym domu. Sprawdzało się
    bardzo dobrze. Co kilka lat zmieniałem wysokość półek w zależności od tego
    czy w danym roku chciało nam się zrobić więcej przetworów (dżemów i soków)
    czy więcej wina :-)

    Nie wiem, na ile to się sprawdzi przy większych (garażowych) ciężarach jak
    wiadro gwoździ. Ja w spiżarni miałem te listwy z otworami nie tylko przy
    ścianie ale też od strony pokoju tak więc każda półka opierała się na
    czterech listwach a nie tylko na dwóch.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 6. Data: 2014-04-14 11:44:28
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    e-i4126170256.html
    > Mniej sie bedzie kurzyc i estetycznie wiekszy porzadek w garazu.
    Coś takiego jak wyżej tylko zrobić z płyty meblowej:
    Na szybko licząc:
    Ok 7m2 płyty meblowej-150zł
    Docięcie i oklejenie brzegów(zrobią to w firmie gdzie płyty meblowe się kupuje)-
    50-100zł
    Zawiasy 6szt+ konfirmaty 20-30zł
    Całość powinna wyjść w cenie poniżej 300zł
    Zmontowanie przyciętych i oklejonych elementów jest bajecznie łatwe przy takim
    prostym meblu
    Jak nic gotowego sensownego nie znajdę to pójde w tym kierunku.