  • 1. Data: 2014-04-12 19:45:00
    Temat: Wylewka do chińskiej baterii
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Kupiłem kilka baterii jednodźwigniowych marki "Fala" i zamontowałem w
    nich na wylewkach perlatory z ograniczeniem do 0,6 litra na sekundę.
    Okazuje się, że Chinole pobili rekord świata w cienkościennym odlewaniu
    metalu i niestety wylewki pękają, bo zastosowanie perlatora podnosi
    ciśnienie w wylewce aż tak bardzo, że chiński mosiądz pęka. Jakby ktoś
    chciał oszczędzać równocześnie na wodzie i na bateriach to niech nie
    eksperymentuje.
    Jacek