  • 1. Data: 2014-04-12 13:26:48
    Temat: Koszt wybudowania domu ok 180 m ??
    Od: Sygnat <s...@k...pl>

    Jaki jest koszt wybudowania domu ok 180 metrow w stanie surowym ale ze
    wszystkimi podłączeniami, elektryka itp

  • 2. Data: 2014-04-12 17:11:09
    Temat: Re: Koszt wybudowania domu ok 180 m ??
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

    Użytkownik "Sygnat" <s...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Jaki jest koszt wybudowania domu ok 180 metrow w stanie surowym ale ze
    > wszystkimi podłączeniami, elektryka itp

    Na takie pytanie jest jedna odpowiedz:
    koszt jest identyczny z cena samochodu z bagaznikiem

    Andrzej

    www.hana.com.pl
    www.osiedlekaskada.pl
    www.bartolty.com.pl

  • 3. Data: 2014-04-12 17:29:19
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

    Użytkownik "Sygnat" <s...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Jaki jest koszt wybudowania domu ok 180 metrow w stanie surowym ale ze
    > wszystkimi podłączeniami, elektryka itp

    A tak powazniej
    3 lata temu jeden z naszych klientow z Ostrowa Wlkp. z domem 140 m2
    parterowym,
    przy bardzo duzym wkladzie pracy wlasnej (z zona ;-)
    z tym ze nie robili zadnych specjalistycznych prac
    zamkneli sie w 1500/m2 w stanie pod klucz
    na dzis trzeba by liczyc okolo 2k
    wejdz do mnie na strone przy projektach sa ceny za stan surowy zamkniety
    dolicz jakies 20 tys za fundament i przylacza i masz interesujaca Cie cene

    --
    pozdrawiam
    Andrzej