  • 1. Data: 2014-04-12 19:53:49
    Temat: Kotły gazowe pulsacyjne - nowość? Przełom? Warto?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Ostatnio obiło mi się o uszy, że pojawiła się nowa generacja kotłów -
    pulsacyjne.

    Słyszeliście coś? Polecacie?

    --
    MN

  • 2. Data: 2014-04-12 22:14:30
    Temat: Re: Kotły gazowe pulsacyjne - nowość? Przełom? Warto?
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 12 kwietnia 2014 19:53:49 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
    > Ostatnio obiło mi się o uszy, że pojawiła się nowa generacja kotłów -
    >
    > pulsacyjne.
    >

    > Słyszeliście coś? Polecacie?
    >

    > --
    >
    > MN

    Dawno się pojawiła. To taka mini rakieta V1. Działać na pewno działa bo gaz z rury
    ciągnie i przerabia na ciepło. Efektywność powinno nieć przyzwoitą. Gabarytowo
    niewielkie. Pewno cena dobija.

  • 3. Data: 2014-04-12 23:23:32
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Ergie pisał też o tym w dniu 17-10-2012 o 20:17 gdzieś tak :)
    Tytuł wątku "Kocioł pulsacyjny"

    Miłego.
    Irek.N.

  • 4. Data: 2014-04-13 09:19:40
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-04-12 19:53, Marcin N pisze:
    > Ostatnio obiło mi się o uszy, że pojawiła się nowa generacja kotłów -
    > pulsacyjne.
    >
    > Słyszeliście coś? Polecacie?

    Słyszeliśmy, ale nie polecamy.

  • 5. Data: 2014-04-13 11:16:09
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 13 kwietnia 2014 09:19:40 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Słyszeliśmy, ale nie polecamy.

    Dlaczego nie polecacie? Dokąd nie napiszecie dlaczego nie polecacie to polecacie.

  • 6. Data: 2014-04-13 12:57:25
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-04-13 11:16, k...@g...com pisze:

    > Dlaczego nie polecacie?

    Bo nie.

    > Dokąd nie napiszecie dlaczego nie polecacie to polecacie.

    Pier....cie głupoty kogutek. Skoro napisaliśmy, że nie polecamy to nie
    polecamy. To jak możemy polecać, skoro nie polecamy :)
    Po pierwsze niczego Wam kogutek nie musimy uzasadniać, a po drugie autor
    wątku nie pytał dlaczego tylko pytał czy polecamy :)

  • 7. Data: 2014-04-13 13:17:30
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 13 kwietnia 2014 12:57:25 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:

> [...]
    >
    > Po pierwsze niczego Wam kogutek nie musimy uzasadniać, a po drugie autor
    >
    > wątku nie pytał dlaczego tylko pytał czy polecamy :)

    Zwracam honor. Nie pytał dlaczego. Macie rację.

  • 8. Data: 2014-04-13 14:14:37
    Od: "A_K" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik <k...@g...com> :
    > W dniu niedziela, 13 kwietnia 2014 09:19:40 UTC+2 użytkownik uzytkownik

    > Dlaczego nie polecacie? Dokąd nie napiszecie dlaczego nie polecacie to
    > polecacie.

    To mam być merytoryczna odpowiedz. Jak widze to na tej grupie sa fachowcy
    wszechuzdolnieni, na kazde pytanie maja gotowa odpowiedz.
    Mialem nadzieje, ze ta grupa ma fachowcow ktorzy swoja wiedza pomagaja
    szukajacym pomocy. A tu guzik prawda, na pierwszego 'specjaliste' urasta
    kogutek, ale ten czlowiek zielonego pojecia o niczym nie ma, no moze zna sie
    na kobitkach.

  • 9. Data: 2014-04-13 15:26:20
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 13 kwietnia 2014 14:14:37 UTC+2 użytkownik A_K napisał:
> [...]
    >
    > kogutek, ale ten czlowiek zielonego pojecia o niczym nie ma, no moze zna sie

    Weź się pierdol na koszt państwa palancie.

  • 10. Data: 2014-04-13 17:04:51
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-04-12 23:23, Irek N. pisze:
    > Ergie pisał też o tym w dniu 17-10-2012 o 20:17 gdzieś tak :)
    > Tytuł wątku "Kocioł pulsacyjny"

    Do przeglądania forum używam czytnika e-maili (Thunterbird) i nie jest
    tak prosto sięgnąć sobie do zamierzchłej historii.

    --
    MN