    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: A nie mówiłem.
    Date: Mon, 10 Oct 2022 11:42:40 +0200
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2022 o 11:05 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > https://www.bankier.pl/wiadomosc/Konczy-sie-czas-spr
    zedajacych-zaczyna-kupujacych-Mieszkaniowka-robi-zwr
    ot-8419256.html
    > Codziennie jest na którymś portalu informacyjnym tego typu informacja
    > jak wyżej. Oczywiście nie przeszkadza to żeby i były informacje że rynek
    > nieruchomości kwitnie i że nic tylko brać nieruchomości za dowolnie
    > wysoką cenę. Jako powód początku zapaści podają że to wina braku
    > kredytów hipotecznych. Prawdziwy powód jest tutaj.
    > https://www.google.com/search?q=wyz+demograficzny+po
    lska&client=tablet-android-lenovo-rvo3&prmd=nisv&sxs
    rf=ALiCzsaQeqmsahAiSsNxJpm_mT8wS-hxWw:1665392068036&
    source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjy2IH1pNX6AhUGx
    4sKHXUDCokQ_AUoAnoECAMQAg&biw=1334&bih=800&dpr=1.5#i
    mgrc=44Bk2uBet0zRSM

    Wnioskowanie masz jak w tym sucharze:
    Radziecki naukowiec przeprowadza badanie narządów słuchu muchy. Wysunął
    tezę, że mucha, z uwagi na brak widocznych uszu, słucha odnóżami.
    złapał muchę, wyrwał jej skrzydełka, położył na blacie i mówi:
    - Nu, mucha, idzi. - Mucha idzie.
    Wyrwał jedną parę nóg, położył muchę na blacie i mówi:
    - Nu, mucha, idzi. - Mucha idzie.
    Wyrwał drugą parę nóg, położył muchę na blacie i mówi:
    - Nu, mucha, idzi. - Mucha z trudem, ale idzie.
    Wyrwał trzecią parę nóg, położył muchę na blacie i mówi:
    - Nu, mucha, idzi. - Mucha nie idzie.
    Naukowiec zadowolony zapisuje wynik doświadczenia:
    - Po wyrwaniu wszystkich odnóży mucha ogłuchła.

    Wszędzie Ci piszą, że ten spadek wynika z braku finansowania u kupujących,
    a Ty jak ten ruski ciągle to samo: to przez demografię, zaczyna się, a nie
    mówiłem...

    TG