  • Data: 2022-10-12 07:12:27
    Temat: Re: A nie mówiłem.
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11.10.2022 16:32, r...@k...pl wrote:
    > Tue, 11 Oct 2022 17:31:04 +0200, w
    > <m...@4...com>, "r...@k...pl"

    com>, Zenek Kapelinder

    W trzydziesto letnim bloku mieszkanie będzie kosztowało 15% ceny nowego.

    > A jest:
    > "Może rok, może dwa ale nie dłużej niż trzy jak się zacznie."
    >
    > Czyli za 3 lat uzmysłowisz sobie jakie brednie gadasz (od kilku już lat
    > zresztą).

    myślę że za 3 lata to oboje możecie mieć rację. W PLN mieszkania mogą
    być jeszcze droższe, w USD mogą być niezłe promocje. Kogutek wtedy
    powie, że złotówka nic nie warta, ale spadki są przez wymieranie
    społeczeństwa, realnie nadejdzie wreszcie długo planowany kryzys, który
    w przeciwieństwie do 2008 dotknie także Polskę.
    Tymczasem kryzys już mamy przyszykowany i faktycznie ciężko sobie
    wyobrazić, żeby to nie pie**ło w ciągu najbliższych lat (mogłoby w ciągu
    tygodni, ale myślę, że jeszcze dadzą radę to zadrukować)

    Lukasz