    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 10 Oct 2022 11:59:33 -0700 (PDT)
    Subject: Re: A nie mówiłem.
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 10 października 2022 o 15:34:21 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > Kiedyś się rozpisałem i napisałem dlaczego w dłuższej perspektywie z
    > cenami nieruchomości nie masz racji.
    > W skrócie, demografia w PL miałaby znaczenie gdybyśmy mieli zamknięte
    > granice.
    > Na szczęście praktycznie każdy może tu przyjechać i się osiedlić.
    > Jak nas zabraknie to nieruchomości będą kupować/wynajmować inni z Europy
    > lub świata.
    > Twoja pisanina nic nie zmieni, Polska to dobre miejsce do życia.
    > Wielu z południa Europy już dziś chętnie by się tu przeprowadziło, za
    > parę/paręnaście lat będą mieli większą motywację.

> [...]
    Z tymi co by się mogło tutaj osiedlić jest tak że ci co byśmy ich chcieli nie chcą a
    nawet ci co byśmy ich nie chcieli też specjalnie nie chcą bo chcą do niemiec.
    chwilowo wojna wprowadziła zakłócenie. Ono nie będzie trwać wiecznie. Jak tutaj tak
    dobrze to dlaczego ci co wyjechali po wejściu do chujni nie wracają i liczysz na
    jakichś obcych. Szybciej Polacy po zakończeniu wojny będą jechali na Ukrainę bo tam
    będzie dużo dobrze płatnej pracy. Język podobny i niedaleko. Tutaj rynek budowlany za
    chwilę się załamie i zostanie dużo firm i ludzi szukających pracy w budownictwie.